Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hoe order/richt jij je diepvrieskist in?

Pagina: 1
Acties:

• tweakmember
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 12-11 12:27
Gezien het altijd een zooitje is in de diepvriezer zoek ik een manier om efficiënt te kunnen inrichten.

Hoe doen jullie dat?
Ideeën en tips welkom.
Fotos ervan zou helemaal super zijn.

(Let op het over een diepvriesKIST, dus geen kast)

tweakmember wijzigde deze reactie 24-10-2019 00:14 (12%)

• Tsurany
  • Registratie: juni 2006
  • Niet online
In feite is het niks anders dan horizontale tetris. Alle hoekige objecten eerst schikken en dan gaten zoeken voor de rest van de producten. Vol? Dan tweede vriezer kopen.

• tweakmember
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 12-11 12:27
Ik zag overigens dit soort plastic mandjes en muurtjes voorbij komen.
https://www.pinterest.com/pin/524950900287639304/?nic=1a

Iemand ervaring mee? of waar te bestellen is?
Ik kan ze niet vinden (weet ook niet goed waar op te googlen)
Het lijkt erop dat deze niet verkrijgbaar zijn in Nederland.

tweakmember wijzigde deze reactie 24-10-2019 00:15 (32%)

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 01:38

AW_Bos

Every day, it's a party day 🎉

Wij hebben een koelkast/vriezer combinatie in een.

Bij aflevering zaten er twee schuifbakken in. En na verloop van tijd raakte dat hele ding vastgevroren zodat ik beide bakken niet meer fatsoenlijk open kon krijgen. Zonde van al het lekkers wat erin zit. Uiteindelijk heb ik enkele maanden geleden de hele boel ontdooit, en bij wijze als proef de bovenste schuiflade eruit gehaald, zodat je alle snackproducten mooi op een stapel kan leggen. En dat bevalt uitstekend (y).

Hier een foto van hoe onze food-freezer er uit ziet :P

AW_Bos wijzigde deze reactie 24-10-2019 00:15 (62%)

Zo is het, en zo gaat het, en zo zal het altijd gaan! 😁

• kabeltjekabel
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 00:00
Mijn opa had zo'n diepvrieskist. Die was gewoon 60% leeg; dat maakt het makkelijk te ordenen. Maarja, dat is natuurlijk een beetje zonde van de grote kist..

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True