Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
Ik kan onderstaande onderdeel nergens vinden, mogelijk is er iemand die weet welke andere laptop er compatibel is met deze laptop?

Ik zoek een?
Ik zoek een hdd case/bracket voor de additionele ruimte in de Asus Vivobook S15 S512FL notebook

Wat is je budget?
20 euro?

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Asus S15 S512FL

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ligt het nou aan mij, of is er bezuinigd op een sata-aansluiting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
hoi1234 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:08:
Ligt het nou aan mij, of is er bezuinigd op een sata-aansluiting?
De flat connector aansluiting rechts van de audio aansluiting (J5101) is de Sata600 aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hier lijken ze de kabel die je nodig hebt te verkopen..? mogelijik dat zij je ook aan de rest kunnen helpen :?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
SMSfreakie schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:34:
Hier lijken ze de kabel die je nodig hebt te verkopen..? mogelijik dat zij je ook aan de rest kunnen helpen :?
Die kabel is voor de S430U S530U, ik weet dus niet of dat compatibel is met de S512FL series...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Heb je al contact gehad met Asus NL? Die hebben mij in het verleden weleens goed geholpen. Ook gekeken op bijvoorbeeld eBay met wat filters en in Duitsland? Daar ben ik ook regelmatig geslaagd qua laptopstuff.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Niet online

MarkyB

The original

Topicstarter
CLB schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 21:43:
Heb je al contact gehad met Asus NL? Die hebben mij in het verleden weleens goed geholpen. Ook gekeken op bijvoorbeeld eBay met wat filters en in Duitsland? Daar ben ik ook regelmatig geslaagd qua laptopstuff.
Middels je link heb ik contact gezocht met Asus met het volgende antwoord als gevolg:
Geachte heer MarkyB,

Bedankt voor uw e-mail.

Wij hebben dit voor u nagekeken en helaas hebben wij dergelijke onderdelen niet los beschikbaar.
Het is dus voor ons niet mogelijk om u een dergelijk onderdeel toe te sturen.

Eventueel zou u kunnen kijken of u het onderdeel op een van de onderstaande websites kunt bestellen.

https://asusparts.eu/en/p...otebook/X%20Series/X512FL

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Meteen die site een mail gestuurd omdat het betreffende onderdeel er niet op staat (wel de kabel maar niet de case waar de hdd/ssd in moet). Even wachten op antwoord dus!
Pagina: 1