Via mijn opleiding heb ik met veel plezier met verschillende producten van Adobe gewerkt, denk aan Photoshop, Premiere, Illustrator en Audition. Nu ik bijna afgestudeerd ben en mijn eigen bedrijf wil beginnen in audiovisuele vormgeving wil ik grafische programma's gaan aanschaffen zonder abonnement. De aanschafprijs voor het Adobe pakket vind ik te hoog om iedere maand voor te betalen, dan betaal ik liever een hoger eenmalig bedrag zodat het programma in mijn bezit is.
Nu heb ik een aantal alternatieve gevonden en was benieuwd of jullie nog andere programma's kennen voor onderstaande doeleinden. Ik vind het voornamelijk lastig om een goed alternatief te vinden voor Premiere Pro en Audition, iemand hier nog suggesties? Ik maak gebruik van een Windows systeem, dus Final Cut Pro X en Logic Pro vallen bij deze af.
Alternatief voor Photoshop: Affinity Photo
Alternatief voor InDesign: Affinity Publisher
Alternatief voor Illustrator: Affinity Designer
Alternatief voor Premiere: (DaVinci Resolve)
Alternatief voor Audition: ?
Ik hoor graag jullie bevindingen
Nu heb ik een aantal alternatieve gevonden en was benieuwd of jullie nog andere programma's kennen voor onderstaande doeleinden. Ik vind het voornamelijk lastig om een goed alternatief te vinden voor Premiere Pro en Audition, iemand hier nog suggesties? Ik maak gebruik van een Windows systeem, dus Final Cut Pro X en Logic Pro vallen bij deze af.
Alternatief voor Photoshop: Affinity Photo
Alternatief voor InDesign: Affinity Publisher
Alternatief voor Illustrator: Affinity Designer
Alternatief voor Premiere: (DaVinci Resolve)
Alternatief voor Audition: ?
Ik hoor graag jullie bevindingen