Windows laad niet meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1262016

Topicstarter
Hallo als ik mijn pc opstart ga ik naar een scherm waar staat dat ik mijn problemen kan oplossen en de andere optie is pc uitzetten als ik dan op opstartproblemen klik dan krijg ik deze opties : Opstart herstel : Opdrachtprompt : Updates verwijderen : Instellingen voor UEFI-filmware : Systeemherstel : herstellen met instalatieknop : Maar wat het nou is als ik op Opstart herstel klik dan gaat die de problemen oplossen staat er maar daarna staat er De pc kan niet worden hersteld met Opstart herstel wat moet ik doen?? Eerst werkte die altijd prima maar nu kom ik gwn niet verder dan dit

Beste antwoord (via Anoniem: 1262016 op 23-10-2019 21:17)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Anoniem: 1262016 Ga je dit keer wel reageren op de vragen die gesteld worden? :? Zoals:
- Wat zijn je hardwarespecificaties?
- Wat is de foutmelding die je krijgt?
- Wat is er gebeurd dat je deze problemen nu hebt? Ik bedoel, wat is er veranderd?

En wat had je al gevonden? Dit moet toch ook makkelijk te Googlen zijn. ;)
zoeken bij google naar 'windows opstartherstel werkt niet'

Tot die vragen goed beantwoord zijn, laat ik het topic even rusten, want anders is het zonde van m'n tijd. ;)

En als ik je een tip mag geven, werk eens aan je schrijfstijl. Het is nu een blob aan tekst waar totaal geen structuur in zit. Hier zul je later in je leven veel profijt van hebben (aangenomen dat je jong bent ;)).

[ Voor 12% gewijzigd door Room42 op 23-10-2019 19:52 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
@Anoniem: 1262016 Ga je dit keer wel reageren op de vragen die gesteld worden? :? Zoals:
- Wat zijn je hardwarespecificaties?
- Wat is de foutmelding die je krijgt?
- Wat is er gebeurd dat je deze problemen nu hebt? Ik bedoel, wat is er veranderd?

En wat had je al gevonden? Dit moet toch ook makkelijk te Googlen zijn. ;)
zoeken bij google naar 'windows opstartherstel werkt niet'

Tot die vragen goed beantwoord zijn, laat ik het topic even rusten, want anders is het zonde van m'n tijd. ;)

En als ik je een tip mag geven, werk eens aan je schrijfstijl. Het is nu een blob aan tekst waar totaal geen structuur in zit. Hier zul je later in je leven veel profijt van hebben (aangenomen dat je jong bent ;)).

[ Voor 12% gewijzigd door Room42 op 23-10-2019 19:52 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De foutmelding staat al in de teks en mijn specificaties die maken toch niet uit met dit soort problemen? Maar hier zijn ze -> Asrock b450m Amd ryzen 2600 Msi radeon 570 450watt en 450gb ssd en ik zette de pc gwn uit en ik ging er weer op en toen was dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
@Anoniem: 1262016 Je markeert mijn antwoord als beste antwoord. Is het probleem opgelost? Via een van de zoekresultaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee deed ik per ongeluk maar niks werkte niks wat ik op youtube opzocht waarschijnlijk was het een virus die mijn Windows heeft verwijderd nu is die opnieuw Windows aan het installeren maar waarschijnlijk ben ik wel alles kwijt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Dat zou erg jammer zijn. Je Windows wordt niet door een virus volledig verwijderd maar hij kan wel zaken kapot maken. Heb je voor het opnieuw installeren wel een backup gemaakt van je persoonlijke gegevens?
Ook was het misschien wel mogelijk gewoon je Windows te repareren als je vanaf een USB-stick had opgestart.

Maar goed, hoe dan ook is het nu zaak om te achterhalen waar dat virus vandaan kwam. Wat denk jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik was opdat moment "leauge of legends aan het downloaden en daarna zette ik Em even uit en toen kwam ik niet meer verder dat die opstartproblemen help die niet eens werkte maar het maakt me niet zoveel uit dat ik alles kwijt ben ik had alleen spelletjes er nog op staan niks belangrijks die kan ik toch allemaal in een middagje terug instaleren moet wel weer opnieuw alle drivers downloaden want ook alles is van me ssd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
En ik denk ook dat het kwam omdat ik telkens een zwart scherm kreeg dus ik had Em een paar keer aan en uit gezet en dan gaat ie automatisch naar die opstartproblemen help maar normaal moet die gwn alles fixen dan maar bij. Mij niet ik kreeg juist een error en niks verder werkte
Pagina: 1