Internet connectie op ps4 stoort me enorm!!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N3-Axu5
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-06-2024
Goeiedag

Ik heb al een hele tijd internet problemen op mijn PS4. Ik heb redelijk goed internet en als ik internet gebruik op mijn PC en TV voor Netflix dan crash ik nooit. Van de moment dat ik op mijn ps4 in een party met andere mensen ga en battlefield 4 begin te spelen vlieg ik zonder te overdrijven om de 20 seconden uit de party en uit de ingame servers. Ik kan nooit fatsoenlijk een online match afmaken omdat ik konstant internet connectie problemen heb. Mijn toestel staat op mijn kamer en ik gebruik een powerline van telenet (bekabeld obviously...). Sommige zeggen ethernet poort beschadigd, sommige zeggen DNS en ISP aanpassen maar ben zelf niet zo’n technicus in dat soort dingen. Ik wil eindelijk eens fatsoenlijk internet hebben zonder dat ik er om de 3 seconden uit vlieg. Het brengt zo’n frustraties met zich mee.

Ps: sorry als dit verkeerd staat. Ik wist niet goed waar ik dit bericht moest plaatsen. :|

Alvast bedankt om dit effe te willen lezen!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-09 11:25
Begin bij de root. Stop een lan kabel rechtstreeks in je router/switch en dan direct naar je PS4 en kijk of het dan beter wordt.

Je moet dingen uit gaan sluiten waar het zit. In je netwerk, in je PS4, in je netwerkkabel of in je netwerkpoort op de PS4

Is het alleen bij BF of ook bij andere games?

/offtopic:
Ik ben nooit een fan geweest van die powerline dingen.

[ Voor 7% gewijzigd door NLMaca op 23-10-2019 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N3-Axu5
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-06-2024
Hey!

Bedankt voor je snelle reactie. Ik zal direct eens alles proberen. :)

En het is inderdaad ook bij andere spellen.

[ Voor 23% gewijzigd door N3-Axu5 op 23-10-2019 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:08
Die powerline dingen zijn soms een uitkomst maar vooral met gamen is het duidelijker als het storingsgevoelig is. Het punt is namelijk dat elk ander apparaat wat in je huis op een stopcontact zit voor vertraging/lagere bandbreedte zorgt.

Ik heb in een kamer ook zo’n ding hangen maar ik weet dat als bijv de wasmachine aan staat, de snelheid met een factor 5 keldert en de pings ook minder worden.

Wat ook nog verschil maakt is of je powerline adapters randaarde hebben en de stopcontacten ook. Als dat bij beide zo is dan scheelt dat vaak al (ik heb via powerline internet in de kelder met aan beide zeiden randaarde en dat werkt dan weer prima).

Zoals NLMaca al zei, gewoon een echte netwerkkabel tussen je modem/router en je ps4 zetten om te testen. Als het dan nog steeds brak is dan verder kijken naar je bekabeling vanaf het israpunt/coaxpunt naar je modem, dat is vaak een boosdoener. Anders je provider bellen en verbinding/instellingen laten checken.

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:20
Port Forwarding ook al ingeregeld?

https://portforward.com/battlefield-4/

Maar ik ben het eens met de andere dat de Powerline de boosdoener zal zijn in eerste instantie.

Die dingen zijn te onbetrouwbaar voor stabiel en snel internet, zeker tijdens gamen.

[ Voor 55% gewijzigd door Wylana op 24-10-2019 13:30 ]

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMaca
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-09 11:25
@N3-Axu5 En? ben je al iets verder gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verplaatst van HSA naar SPV
Pagina: 1