Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodamn
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-09 13:34
Beste Tweakers,

Ik twijfelde met mijn vraag posten tussen dit forum of het forum voor android telefoons, echter denk ik zelf dat het meer met elektronica te maken heeft dan de telefoon zelf.

Onlangs heb ik mijn scherm vervangen, dit is allemaal gelukt echter ben ik de zwarte "sticker" welke onder de achterzijde van de telefoon zit vergeten terug te plaatsen.
Omdat het veel werk is om weer heel de achterkant te verwijderen vraag ik mij af waar het voor dient. Eigenlijk wil ik gewoon weten waar het voor dient, of ik het terug plaats of niet.

Het gaat om de zwarte sticker die ze op 1:43 verwijderen in onderstaand filmpje. Mijn eerste gok was isolatie maar het bedekt niet heel de metalen delen waar het opgeplakt zit. Iemand in mijn vriendenkring zei dat het misschien een soort thermal pad is. Weet iemand hier het antwoord? Alvast bedankt!

Bodamn

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackwolf-nl
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-05 17:56
het lijkt er op dat het een extra zekerheid is voor de onderliggende connectors.
maar dit is echt een wild guess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik zou waterdichtheid zeggen, maar als je dan weer het filmpje kijkt, zie je dat de zwarte sticker kleiner is dan de telefoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 22:18

SA007

Moderator Tweaking
Move naar AND.