Case Modding

Pagina: 1
Acties:

• [RNMC] Viper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 14:58

[RNMC] Viper

📱Air ⌚️8 💻13" M5 🖥 M1

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/NG4Ever/CASE3D.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/NG4Ever/CASE3D3.JPG
Ik heb mijn kast in 3D gemaakt en in 3 aanzichten. Ik hoop dat jullie het begrijpen. Ik heb dus (vind ik zelf) wel een mooi kasje (ziet er zilver paars achtig uit maak wel een foto binnenkort)maar wil dit nog mooier maken. Maar nu het volgende:

1. Ik heb 2 80x80 fans (later 3) in mijn kast zitten (zie tekening). Er komt binnenkort een extra koeler op de balk onder/boven koeler 2 dus. Nu is mijn vraag koeler 1 kan op mijn mobo blazen of de warmte wegzuigen en dit aan de achterkant uitblazen. Welke kant op denken jullie dat het meeste effect heb en hoe hoog moet ik hem zetten, onderin de kast of tegen de voeding aan. Koeler 2 en in de toekomst 3 kan ik ook van hoogte verstellen op de balk. Welke hoogte denken jullie en welke kant op richting voeding of cd-rom gedeelte.

2. Ik heb nog een standaard koeler op mijn proc. zitten en ik wil hem oc-en welke koeler kan ik het beste kopen (merk, prijs) en hoe doe ik dat met het eraf halen van de ouwe en erop zetten van de nieuwe (nog nooit gedaan) het is dus een slot1 pentium 3 450.

3. Ik heb laatst wat leuke ideeën gezien van koelers aan de kast. waar moet is deze plaatsen denken jullie (zie tekening) en hoe doe ik dit (gereedschap, welke manier). Geef maar veel voorbeelden (met tekeningen graag en je mag de mijne gebruiken) :).

4. En dan als laatste ik heb een vakje op mijn kast vrij voor een logo (2,5 cm x 2,5 cm) hebben jullie nog gave logos voor me of een manier hoe ik er aan kan komen.

Eventueel mag je plaatjes opsturen naar ViperDark@hotmail.com

He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.

Verwijderd

leuk en aardig alles in een topic prakken, maar je was er waarschijnlijk wel achter dat als je dit appart had gevraagt je stuk voor stuk 'gebruik de search' te horen had gekregen ;)

omdat ik het wel creatief vond:
zorg er voor dat je intak onder in je kast zit en outtake boven, ik zou een van de fans (en noem ze als je belieft fans, koelers zijn heatsin/fan combo's) op je proc laten blazen....
voor de koeler op je proc, volgens mij moet je eerst de koeler die er nu op zit, afslopen en dan ff zoeken naar een goeie slot1 koeler, misschien heeft oc-shop.nl nog een alpha liggen.
gaten zagen kan met dremel en decoupeer zaag.
en logo moet je natuurlijk zelf verzinnen