Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Over het algemeen wordt het gamen. Denk hierbij aan League of Legends, GTA, Witcher 3 of red dead redemption 2. Daarnaast gebruik ik het ook om te programmeren (website maken of raspberry pi stuff).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Simpele toetsenbord en muis gaan mee. Zoek geen vervanger hiervoor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Tot nu toe had ik dit bij elkaar gezocht. Deze lijst heb ik samen met een vriend gemaakt die wat meer verstand heeft van computers.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wat vinden jullie van dit lijstje, zien jullie nog verbeteringen qua prestaties met hetzelfde budget?
Is de processor geen overkill voor wat ik wil en kan ik dan beter een betere videokaart kiezen?
Heeft het nog zin om een ATI kaart te pakken ipv Nvidia voor Freesync, of juist naar een monitor zoeken met G-sync?
Bedankt voor jullie tijd!
Over het algemeen wordt het gamen. Denk hierbij aan League of Legends, GTA, Witcher 3 of red dead redemption 2. Daarnaast gebruik ik het ook om te programmeren (website maken of raspberry pi stuff).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1400
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Simpele toetsenbord en muis gaan mee. Zoek geen vervanger hiervoor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Tot nu toe had ik dit bij elkaar gezocht. Deze lijst heb ik samen met een vriend gemaakt die wat meer verstand heeft van computers.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 335,- | € 335,- |
| 1 | Moederborden | MSI X470 Gaming Plus | € 125,- | € 125,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC | € 365,- | € 365,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair Carbide Spec-06 TG RGB Zwart | € 87,04 | € 87,04 |
| 1 | Monitoren | Iiyama G-Master GB2560HSU-B1 Zwart | € 183,50 | € 183,50 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 Rev. B | € 41,- | € 41,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 74,99 | € 74,99 |
| 1 | Voedingen | Corsair CX450M | € 51,90 | € 51,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 122,90 | € 122,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.386,33 | ||
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wat vinden jullie van dit lijstje, zien jullie nog verbeteringen qua prestaties met hetzelfde budget?
Is de processor geen overkill voor wat ik wil en kan ik dan beter een betere videokaart kiezen?
Heeft het nog zin om een ATI kaart te pakken ipv Nvidia voor Freesync, of juist naar een monitor zoeken met G-sync?
Bedankt voor jullie tijd!
[ Voor 7% gewijzigd door sibren1234 op 23-10-2019 22:13 ]