Vraag

• Ramobo
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 01-10 15:53
Ik zoek een?
Nieuwe smartphone.

Wat is je budget?
Rond de €400, maar hoe meer waarde voor mijn geld hoe beter. (Ik heb €50 gift card van bol.com)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Normaal smartphone gebruik, ik kijk in bed soms Netflix en Youtube met wired headset of cast ermee naar chromecast. Ik neem geen/weinig selfies dus frontcamera mag slecht zijn. Ik steek smartphone altijd in walletcase waar ik mijn badges van het werk in stop. Dagelijks zet ik Waze/Spotify op om naar het werk te rijden (2u/dag). Op reis neem ik wel wat foto's dus 128GB is wel een must.

Wat heb je zelf al gevonden?
Op dit moment heb ik een Huawei P9 lite (16GB opslag) en ik zag de mi 9T en mi 9T pro 128gb verschijnen en ben best wel fan van.

Welke vragen heb je hier nog over?
Iemand al een wallet case op een smartphone gedaan met een popupcamera?
De 9T en 9T pro zijn bijna identiek buiten camera en processor, gaat de 9T zuiniger zijn als de pro of niet?
Iemand andere voorstellen?

Alle reacties

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:24
Grootste verschil tussen de 9T en de 9T Pro lijkt vooral de CPU te wezen blijkbaar.

Mocht je iets in de richting van de 9T Pro zoeken, LG G8S heeft diezelfde Snaodragon 855, 128gb opslag en 6gb ram, maar heeft in tegenstelling tot de Xiaomi ook nog een micro SD kaart slot en draadloos laden.

Je zal wel alleen een grote notch hebben waar de Xiaomi deze niet heeft, verder is het vooral wat je wilt want beide G8S en de 9T Pro verschillen niet zo enorm veel van elkaar.

https://www.bol.com/nl/p/...0olKUQ.1.5.ProductPageUrl

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:14
Even gebaseerd op dat je nu een Lite telefoon bezit zullen je eisen niet high end zijn.

Ikzelf heb die eis wel (nu een LG G8S die weg mag) maar heb hiervoor een Xiaomi Mi9T 128 GB gehad (dus geen pro) en voor mij voldeed deze perfect. Geen moment de high end soc gemist. En dat hij Notch loos is was helemaal perfect (daarom ga ik de G8S wegdoen).

Een hoesje voor de Mi 9 is geen probleem. Er is gewoon een uitsparing op de plaats waar de pop-up camera zit.

Waarom ik hem heb weg gedaan? Ik wilde weer iets anders maar ik kan de telefoon aan iedereen aanraden.

• Ramobo
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 01-10 15:53
soskes schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:09:
Ikzelf heb die eis wel (nu een LG G8S die weg mag) maar heb hiervoor een Xiaomi Mi9T 128 GB gehad (dus geen pro) en voor mij voldeed deze perfect. Geen moment de high end soc gemist. En dat hij Notch loos is was helemaal perfect (daarom ga ik de G8S wegdoen).
Waar heb je deze gekocht via een Chinese webshop of gewoon via een webshop/winkel van hier?

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:14
Via Belsimpel. Ik heb liever de telefoon snel en met duidelijke garantie dan meer dan een week wachten en met garantie claims de telefoon langer kwijt zijn dan hier. Het is maar wat je prioriteit is. Geld of zekerheid.