Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gezocht fanless mini pc met 2 video uitgangen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.159 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek iets in de trant van een Intel NUC maar dan met 2 video uitgangen (HDMI en/of Display port). Out of the box hoeft het niet fanless te zijn maar het moet wel te modden zijn zodat ik het systeem stabiel (en zonder thermal throttling) zonder fans kan draaien. Bij bijv. een NUC kan je kiezen voor een Akasa Newton fanless behuizing die je er zelf op moet zetten. Helaas heb ik geen NUC kunnen vinden die in zo'n fanless case past en twee video uitgangen heeft.

Doel pc:
Alledaagse taken zoals browsen, paint.net (soms photoshop), Word/Excel, Email, etc.

Minimale specs:
CPU: I3 (liever I5 nog). Moet i.i.g. een Intel CPU zijn vanwege het energieverbruik in idle.
GPU: Intel Iris (integrated graphics) zal volstaan
RAM: >= 16GB (liefst mogelijkheid tot zelf inbouwen)
SSD: Moet zelf in te bouwen zijn.
Wifi
Formfactor behuizing: Niet veel groter dan een Akasa Newston 7S.

Budget:
€600 á 700
Ik neem geen onderdelen mee naar mijn nieuwe systeem.
Ik heb geen merk voorkeuren maar AliExpress spul probeer ik het liefst te vermijden.

Alle reacties

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 20-11 14:30
Misschien iets van Streacom?

https://streacom.com/products/fc8-alpha-fanless-chassis/

Wel wat groter dan een NUC, maar daar kan je gewoon een itx systeem in bouwen.

• netmeester
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-10 17:09
Compulab Intense PC (IPC) is misschien een optie. De i7-variant is tegenwoordig (tweedehands) best betaalbaar en lekker vlot. Soms worden ze aangeboden op Vraag & Aanbod - laatst stond er ook eentje op voor € 250,- maar dat vond ik te veel.

https://www.fit-pc.com/web/products/intense-pc/

Let op: deze link betreft het oude model. De nieuwere zijn best prijzig.

Ipmi with your rhythm stick. Ipmi, IPMI!

Verwijderd

Topicstarter
WEBGAMING schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:33:
Misschien iets van Streacom?

https://streacom.com/products/fc8-alpha-fanless-chassis/

Wel wat groter dan een NUC, maar daar kan je gewoon een itx systeem in bouwen.
Kan, maar nadeel vind ik wel dat er voor zelfbouw geen degelijke PSU te verkrijgen is. Een Pico PSU lijkt de enige oplossing maar dat ding vermijd ik liever aangezien die adapters van seasonic coil whine produceren. Een reguliere ATX voeding vind ik veel te groot.
netmeester schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:45:
Compulab Intense PC (IPC) is misschien een optie. De i7-variant is tegenwoordig (tweedehands) best betaalbaar en lekker vlot. Soms worden ze aangeboden op Vraag & Aanbod - laatst stond er ook eentje op voor € 250,- maar dat vond ik te veel.

https://www.fit-pc.com/web/products/intense-pc/

Let op: deze link betreft het oude model. De nieuwere zijn best prijzig.
Ik heb de amazon link aangeklikt op fit-pc.com en ook op amazon.de en amazon.es gezocht maar ik kan geen nieuwe producten van fit-pc / intense-pc vinden. Ik heb eerlijk gezegd ook niet veel vertrouwen in de koelcapaciteit van zo'n ding. Als zo'n fit-pc vergelijk met een Akasa Newton of Streacom FC8 dan zie ik nogal verschil. Wellicht een fit-pc in een FC8 stoppen maar dat zal wel niet gaan en te duur worden ;).

• WEBGAMING
Je kan toch gewoon je eigen adaper kiezen?

Meanwell is volgens mij ook gewoon een prima merk.
https://nl.farnell.com/me...1-o-p-12v-7-5a/dp/3002679

[ Voor 3% gewijzigd door WEBGAMING op 23-10-2019 16:19 ]

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:07
Lenovo Tiny pc voldoet aan al je wensen

• netmeester
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-10 17:09
Koelcapaciteit van IPC is prima, heb er 3 waarvan eentje als server gebruikt wordt. Staat continu aan, nooit uitval gehad. De behuizing is wel meteen de koeling, dus hij wordt wel lekker warm.

Ipmi with your rhythm stick. Ipmi, IPMI!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:02
MSI heeft de Cubi 3 Silent, een passief gekoeld NUC-achtig systeempje:

https://tweakers.net/pric...keyword=MSI+Cubi+3+Silent

Helaas niet de allernieuwste generatie cpu maar mogelijk voldoet deze voor je gebruik.

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Wat wil je er mee gaan doen?

Als basic surfen e.d. maar met 2 schermen de enige prio is kun je 600 euro besparen door een RPi 4 te nemen ofzo.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk er nog even over. MSI Cubi is interessant omdat het alles doet wat ik wil behalve dat de CPU allemaal 7th gen is (en dus niet de nieuwste meer). Ik heb zelf nog een ZBOX CI660 nano (Barebone) gevonden maar is ietsjes duurder dan dat ik zou willen met zijn I7 maar biedt helaas geen mogelijkheid voor installatie van M.2 NVMe SSD's en dat vind ik eigenlijk toch wel erg jammer.
Ook naar zelfbouw heb ik nog even gekeken en dat lijkt qua prijs de beste oplossing. Zelfbouw zorgt wel voor een twee keer zo grote behuizing. En ik kan ook geen mobiele CPU's vinden; diegene met extra lage TDP die je dus in de meeste mini PC's ziet. Ook niet bij moederborden met onboard CPU. Dat betekent dat ik een beetje bang ben thermal throttling. Ik kan wel een I5 kopen met 35W TDP maar koelt iets als een Streacom F7C dan voldoende?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2019 02:49 ]

• WEBGAMING
De F7C is niet passief he...

Dan moet je de FC8 hebben. Die kan processoren tot 95W koelen, dus een 35W processor moet absoluut geen probleem zijn.

https://streacom.com/support/system-build-guide/
Hier zie je ook alle passieve behuizingen van Streacom.

Ik denk niet dat het heel veel goedkoper gaat zijn hoor, de passieve kasten zijn duur. (200+) Maar je hebt natuurlijk wel de meeste opties qua poorten, uitbreiding etc.

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:12
Een beetje moderne Intel Nuc heeft gewoon 2 video-uitgangen. 1 Hdmi en Thunderbolt: pricewatch: Intel NUC Kit NUC8i5BEH (EU stroomkabel)

In die laatste aansluiting kun je gewoon een Usb-c naar DisplayPort-adapter stoppen.

• unezra
  • Laatst online: 27-10 08:14

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

White Feather schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 05:32:
Een beetje moderne Intel Nuc heeft gewoon 2 video-uitgangen. 1 Hdmi en Thunderbolt: pricewatch: Intel NUC Kit NUC8i5BEH (EU stroomkabel)

In die laatste aansluiting kun je gewoon een Usb-c naar DisplayPort-adapter stoppen.
Alleen, een NUC is niet fanless. :)
Ze zijn wel stil, naar er zit gewoon een ventilator in.

EDIT: Oh, wacht, beter lezen. Het hoeft niet fanless te zijn. Het moet fanless te modden zijn.
Dat zou ik dus niet doen. Je bent je garantie kwijt en je hoort het tóch niet.

[ Voor 14% gewijzigd door unezra op 24-10-2019 06:37 ]

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• White Feather
unezra schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 06:35:
[...]

Alleen, een NUC is niet fanless. :)
Ze zijn wel stil, naar er zit gewoon een ventilator in.

EDIT: Oh, wacht, beter lezen. Het hoeft niet fanless te zijn. Het moet fanless te modden zijn.
Dat zou ik dus niet doen. Je bent je garantie kwijt en je hoort het tóch niet.
Ik zie ook geen uitleg waarom perse fanless. Pak een Nuc, een goede 80/92mm fan die op 5 volt kan draaien en een post-elastiek (bij wijze van).
Fan op de Nuc, aansluiten via Usb (dus 5 volt) en geruisloos geheel. Knappe jongen als je dat hoort.

• unezra

unezra

White Feather schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 07:58:
[...]
Ik zie ook geen uitleg waarom perse fanless. Pak een Nuc, een goede 80/92mm fan die op 5 volt kan draaien en een post-elastiek (bij wijze van).
Fan op de Nuc, aansluiten via Usb (dus 5 volt) en geruisloos geheel. Knappe jongen als je dat hoort.
Gewoon niet gaan knutselen en de ingebouwde fan van de NUC zijn werk laten doen.
In de praktijk hoor je die dingen niet of nauwelijks. Ik heb ze iig nog nooit gehoord. :)
(Wel in een kantooromgeving waar je altijd wel wat achtergrondruis hebt.)

Probleem met zelf gaan knutselen is dat je geen enkele garantie meer hebt en als dat ding uit fikt, heb je €300 aan NUC in de prullenbak liggen.

• White Feather
unezra schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 08:06:
[...]

Gewoon niet gaan knutselen en de ingebouwde fan van de NUC zijn werk laten doen.
In de praktijk hoor je die dingen niet of nauwelijks. Ik heb ze iig nog nooit gehoord. :)
(Wel in een kantooromgeving waar je altijd wel wat achtergrondruis hebt.)

Probleem met zelf gaan knutselen is dat je geen enkele garantie meer hebt en als dat ding uit fikt, heb je €300 aan NUC in de prullenbak liggen.
Dit is natuurlijk gewoon een fan er op leggen :) dus prima met garantie etc.

Bovendien is deze aanzienlijk groter dan die in de Nuc, dus minder herrie.

Ik heb zelf ook een Nuc, eentje met een Celeron j3455 (zonder externe fan :) ) en die hoor ik ook nooit. Maar ja, dat is natuurlijk wel maar een 6-watt chipje.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een NUC6i3SYK en ik hoor de fan wel degelijk wanneer die aan staat en dat is 75% bij mijn persoonlijk gebruik, ook al is het niet veel. De fan setting in het UEFI weet ik zo even niet meer maar staat volgens mij op automatisch. De TDP van de CPU is 15W. Wanneer ik een I5 zou nemen dan kom ik met een mobiele variant op 25W en anders niet lager dan 35W. Wanneer daar een fan in het systeem zou zitten kan je er vanuit gaan dat er meer geluidsproductie zal zijn dan nu. Verder niet relevant waarom ik fanless wil maar dat ik het wil ;).

Dat je garantie kwijt bent na het switchen van behuizing bij een NUC maakt mij overigens niet zo veel uit.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2019 14:02 ]

• smekkos
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-11 06:25
Gebruik een thin mini-itx moederbord. Daar zit de voeding al ingebouwd en heb je geen PicoPSU nodig. Heb je alleen een externe adapter nodig. Daarna een streacom/Akasa behuizing en klaar is kees.

Zoiets als dit:

pricewatch: Gigabyte GA-IMB310TN

[ Voor 4% gewijzigd door smekkos op 24-10-2019 14:11 ]

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Zit hier iets voor je tussen? Histton Amazon.de aanbod.

Testing, one, two ...

Verwijderd

Topicstarter
smekkos schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 14:10:
Gebruik een thin mini-itx moederbord. Daar zit de voeding al ingebouwd en heb je geen PicoPSU nodig. Heb je alleen een externe adapter nodig. Daarna een streacom/Akasa behuizing en klaar is kees.

Zoiets als dit:

pricewatch: Gigabyte GA-IMB310TN
Ik had deze lijst al samengesteld: https://tweakers.net/cate...-Y2rbeBGcP6UJ0P4tIwaOU8gE
Daar vind je alle mini-ITX moederborden met een DC connector en 1151 socket gesorteerd van nieuw naar oud. Dat Gigabyte moederbord lijkt mij onnodig duur. Een Asus Prime H310T R2.0 lijkt mij dan logischer omdat die dezelfde moederbordchipset heeft (H310), een DC connector heeft, maar wel meer dan €60 goedkoper is.

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:31
Ik pas met enige regelmaat NUC's toe in huis/kantoor/industrie omgevingen, meestal neem ik de i3 variant, wanneer je het fan profile op Quiet zet dan hoor ik hem nooit, ik ga er eigenlijk ook vanuit dat bij normaal gebruik de fan ook nooit aan gaat in de "Quiet mode". Evt zou je nog de fanless option aan kunnen zetten.
https://www.intel.com/con...s/000005946/mini-pcs.html

pricewatch: Intel NUC Kit NUC7i7BNH is de enige uitzondering tot op heden. In de betreffende opstelling is ook niet voor niets voor de i7 gekozen. Deze fan hoor je af en toe, aangezien je hem bij normale belasting nooit hoort valt het bij belasting juist extra op.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• smekkos
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 14:28:
[...]

Ik had deze lijst al samengesteld: https://tweakers.net/cate...-Y2rbeBGcP6UJ0P4tIwaOU8gE
Daar vind je alle mini-ITX moederborden met een DC connector en 1151 socket gesorteerd van nieuw naar oud. Dat Gigabyte moederbord lijkt mij onnodig duur. Een Asus Prime H310T R2.0 lijkt mij dan logischer omdat die dezelfde moederbordchipset heeft (H310), een DC connector heeft, maar wel meer dan €60 goedkoper is.
Uiteraard prima. Maar dan heb je toch alles wat je hebben wil? Wat mis je nog?

Verwijderd

Topicstarter
alki schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:20:
Ik kan geen enkele Lenovo Tiny vinden die fanless is. Welk(e) model(len) bedoel je precies?
smekkos schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 15:06:
[...]

Uiteraard prima. Maar dan heb je toch alles wat je hebben wil? Wat mis je nog?
Ik moet nog een PSU en weten hoe groot die voedingsconnector is van dat Asus moedermord. Ik kan dat niet in de handleiding vinden. Alleen dat de adapter 12V of 19V moet zijn en minimaal 90W voor een CPU met 35TDP.
Verder twijfel ik nog of ik voor zelfbouw moet gaan of niet. Die Streacom is wel erg groot in verhouding met een Cubi Silent of een ZBOX CI660. Maar die laatste twee missen dus allebei iets qua performance ten opzichte van zelfbouw. Daar moet ik nog even over verzinnen. Ik ga nog even verder zoeken naar een kleinder alternatief voor de FC8 Alpha.
Ziet er goed uit maar ik vermoed dat dit Chinees spul is a la Aliexpress/Banggood, etc. Reviews zijn ook nogal verspreid: https://www.amazon.de/sp?...KVMJ0IOP&tab=&vasStoreID=
Wel jammer want ziet er verder goed uit en lijkt alles te hebben wat ik wil en dat voor slechts €425,82 inc. verzendkosten:
https://www.amazon.de/gp/...?smid=ALK6ZKVMJ0IOP&psc=1
Lijkt te mooi om waar te zijn.

Verder heb ik liever ook geen thunderbolt voor video output ("HDMI en/of Display port").

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20-11 15:17

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

@Verwijderd de volgende keer erwacht ik meer inzet, lees vooral het beleid even door
Lees dit voordat je een nieuw topic opent; DAA beleid

𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:18:
[knip]

Ziet er goed uit maar ik vermoed dat dit Chinees spul is a la Aliexpress/Banggood, etc. Reviews zijn ook nogal verspreid: https://www.amazon.de/sp?...KVMJ0IOP&tab=&vasStoreID=
Wel jammer want ziet er verder goed uit en lijkt alles te hebben wat ik wil en dat voor slechts €425,82 inc. verzendkosten:
https://www.amazon.de/gp/...?smid=ALK6ZKVMJ0IOP&psc=1
Lijkt te mooi om waar te zijn.

Verder heb ik liever ook geen thunderbolt voor video output ("HDMI en/of Display port").
De slechte recente reviews betreffen een defect aangekomen apparaat en waarvoor een replace schijnbaar wel even op zich laat wachten. Die zending is echter door Amazon.de (Prime) zelf afgehandeld (dan kan ie ook eenvoudig weer gratis retour). De andere klacht betreft een nooit aangekomen zending, dan kun je ook een beroep doen op Amazon volgens mij. Blijft vervelend natuurlijk.

Indien het aanbod via Prima kan lopen dan heeft dit vanzelfsprekend de voorkeur, het aanbod van deze shop is erg wisselend wat dat betreft. Soms wel Prime, maar dan soms geen levering naar Nederland. Maar vaak ook niet, en dan zal de levering ook wel een tijdje gaan duren.

V.w.b. geleverde kwaliteit, moeilijk te zeggen. Als er reviews bij een specifiek apparaat zichtbaar zijn dan is dat prettig en anders is het idd op de gok.

Testing, one, two ...

• White Feather
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 13:56:
Verder niet relevant waarom ik fanless wil maar dat ik het wil ;).
Hier bij Tweakers kijken we naar de vraag achter de vraag.

Jouw echte vraag is niet, wat kan ik fanless krijgen, maar wat kan ik (bijna) volledig stil krijgen?

Iets met een grote fan 80/92/120/140mm die bij maximaal gebruik licht draait hoor je ook niet, maar is veel en veel goedkoper dan allerlei dure passieve oplossingen.

Een systeem met een passieve voeding en een midrange desktop-cpu en een groot koelblok (passief) er op is ook volledig stil te krijgen. Met ongetwijfeld hogere performance dan een Nuc.

Er zijn meerdere wegen naar Rome :)

Vandaar dat we minder geïnteresseerd zijn in hoe je naar Rome gaat, maar meer dat je naar Rome wil. Dan kan er meer out-of-the box gedacht worden.

• smekkos
[b]RobinRoot schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:18:

Ik moet nog een PSU en weten hoe groot die voedingsconnector is van dat Asus moedermord. Ik kan dat niet in de handleiding vinden. Alleen dat de adapter 12V of 19V moet zijn en minimaal 90W voor een CPU met 35TDP.
Verder twijfel ik nog of ik voor zelfbouw moet gaan of niet. Die Streacom is wel erg groot in verhouding met een Cubi Silent of een ZBOX CI660. Maar die laatste twee missen dus allebei iets qua performance ten opzichte van zelfbouw. Daar moet ik nog even over verzinnen. Ik ga nog even verder zoeken naar een kleinder alternatief voor de FC8 Alpha.
Je kunt gewoon een Akasa Euler S gebruiken? Voldoet aan al je eisen en zit de voeding al bij in.
Het zijn gewoon barrel plug connectors. Hoef je je niet druk over te maken. Thin mini-itx is een standaard.

pricewatch: Akasa Euler S Fanless (120 Watt)

De FC8 is inderdaad een bakbeest. Maar werkt wel goed als heatsink.

• unezra

unezra

White Feather schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 16:46:
[...]

Hier bij Tweakers kijken we naar de vraag achter de vraag.

Jouw echte vraag is niet, wat kan ik fanless krijgen, maar wat kan ik (bijna) volledig stil krijgen?

Iets met een grote fan 80/92/120/140mm die bij maximaal gebruik licht draait hoor je ook niet, maar is veel en veel goedkoper dan allerlei dure passieve oplossingen.

Een systeem met een passieve voeding en een midrange desktop-cpu en een groot koelblok (passief) er op is ook volledig stil te krijgen. Met ongetwijfeld hogere performance dan een Nuc.

Er zijn meerdere wegen naar Rome :)

Vandaar dat we minder geïnteresseerd zijn in hoe je naar Rome gaat, maar meer dat je naar Rome wil. Dan kan er meer out-of-the box gedacht worden.
Dat dus.
Het doel van een fanless machine lijkt me dat je de machine niet hoort.

Je hebt *altijd* achtergrondgeluid, dus zolang een machine qua geluidsniveau daar niet bovenuit komt, is 'ie stil. Dat kan prima met een fan.

Natuurlijk zijn er prachtige fanless oplossingen met koelblokken van een paar kilo, maar de laatste keer dat ik daar naar keek begon dat bij een budget dat 2x zo hoog was als TS heeft en eindigde het bij €3000 - €5000. (Voor een volledig passief gekoelde top-of-the-line machine. Dat wel.)

Volledig fanless is vrij nutteloos en de ellende is, als je zo'n ding hebt met koelblok, moet je ook weer zorgen dat er iets van airflow langs komt. Je kunt dat ding niet diep in een kast zonder vrije ruimte zetten. Ook dat blok moet zijn warmte kwijt.

• Wolvganger
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-11 20:29

Wolvganger

Do not eat the yellow snow.

NUC modellen hebben tegenwoordig vaak HDMI + Thunderbolt (USB-c). Twee monitoren aansluiten moet dus wel lukken als je die thunderboltpoort via verloopje/kabel veranderd in een tweede HDMI of displayport uitgang.

Bijvoorbeeld:
pricewatch: Startech.com USB-C naar DisplayPort adapter kabel 1m 4K / 60 Hz

[ Voor 36% gewijzigd door Wolvganger op 25-10-2019 11:06 . Reden: Link naar kabel ]

"Hoe meer het kan, hoe sneller het stuk is."

• smekkos
unezra schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:15:
[...]

Dat dus.
Het doel van een fanless machine lijkt me dat je de machine niet hoort.

Je hebt *altijd* achtergrondgeluid, dus zolang een machine qua geluidsniveau daar niet bovenuit komt, is 'ie stil. Dat kan prima met een fan.

Natuurlijk zijn er prachtige fanless oplossingen met koelblokken van een paar kilo, maar de laatste keer dat ik daar naar keek begon dat bij een budget dat 2x zo hoog was als TS heeft en eindigde het bij €3000 - €5000. (Voor een volledig passief gekoelde top-of-the-line machine. Dat wel.)

Volledig fanless is vrij nutteloos en de ellende is, als je zo'n ding hebt met koelblok, moet je ook weer zorgen dat er iets van airflow langs komt. Je kunt dat ding niet diep in een kast zonder vrije ruimte zetten. Ook dat blok moet zijn warmte kwijt.
Een groot voordeel van een fanless machine is ook dat het ding geen onderhoud nodig heeft. Geen stof wat de boel verstopt. Ik heb zelf fanless pc'tjes ingebouwd bij mijn werkgever in de badkamer. Werkt na 6 jaar nog net zo goed als dag 1. Ook geen bewegende onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn.

Het schaalt gewoon niet zo goed. Als je 100 watt passief wil koelen heb je nogal een apparaat nodig.
De Streacom FC8 kon in ieder geval een ondervolte en overklokte 2400G aan.

• basvanhees
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 15:51
alki schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 16:20:
*knip* hiervoor een random oud topic kicken is niet te bedoeling. Open eens een eigen topic waar je aangeeft in welke hardware het gaat en wat je zelf al geprobeerd hebt.

[ Voor 34% gewijzigd door br00ky op 04-04-2020 15:49 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.