Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...Kan iemand mij mischien helpen met het beantwoorden van de onderstaande vragen? Ik heb geprobeerd het antwoord te vinden via google maar kon niks relevants vinden.
⦁ Hoeveel processoren heeft een computer standaard?
⦁ Zoek op Google of er ook computers zijn met 2 processoren. En meer dan 2?
⦁ Wat is het verschil tussen twee losse processoren en een dual core processor?
⦁ Wat is sneller:
2 aparte processoren of
1 dual core processor?
⦁ Wat is het nadeel van een dual core processor?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:11:
Ik heb geprobeerd het antwoord te vinden via google maar kon niks relevants vinden.
Dikke onzin. Je hebt niet langer dan 4 seconden gezocht. Of je hebt gezocht op "appelflap" en vond 't toen raar dat je niks vond in antwoord op je vragen.

Ik zie ook niet wat dit met Persoonlijke Financiën, Studie en Loopbaan te maken heeft :?

Verder: die vragen zoals "Wat ik al gevonden of geprobeerd heb" staan er niet voor niets. Wat heb je zelf al gedaan?

Ik denk dat je maar even onze Quickstart moet lezen en dan, in 't juiste forum, je vragen opnieuw moet stellen met voorgenoemde quickstart in je achterhoofd ;) Vertel dan in je nieuwe topic ook even wat je steekwoorden waren waarop je googlede en wat je toen vond en waarom dat niet relevant was volgens jou.

[ Voor 75% gewijzigd door RobIII op 23-10-2019 14:16 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.