May the force be with you!!
marco
Greetz,
Skywalker
Zit die zowiezo in de pijplijn?!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Ja ik hoop het ook heel erg. Ik krijg nu al zelfs rare verschijnselen. Koppijn, rillingen. Er schijnen distri problemen te zijn las ik op het forum van gp3.gamers.nlOp dinsdag 31 juli 2001 15:07 schreef Skywalker het volgende:
Let's hope so!!!!!
Greetz,
Skywalker
Oh well, dan maar vanavond verder met Max Payne. Ook leuk om de tijden en anderen mee te doden
marco
Verwijderd
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
Mijn excuses!!!!!!!!!! duh!!!!Op dinsdag 31 juli 2001 15:15 schreef Webby het volgende:
FAQ
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
Ennuh om Lister voor te zijn..... de psyhics mogen ook behoorlijk beter..
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
als je de previews van de addon gevolgd zou hebben, dan maak je niet zulke opmerkingen. Aan de graph engine is niets veranderd. Als je de physics van gp3 niet goed/leuk vind, dan zul je de addon ook niets vinden. De addon is voor de echte fans en liefhebbers.Op dinsdag 31 juli 2001 16:03 schreef tazzman het volgende:
Laten we hopen dat ze nu wel een behoorlijke GRAPHICS engine maken.
Ennuh om Lister voor te zijn..... de psyhics mogen ook behoorlijk beter..
Beetje wakker worden voor je dat gaat posten hoor.
Ik ben zelf een GP3 fan (ik ben nu bezig met een seizoen op 100% racelength...duurt ff maar flink genieten van de pit strategie!!) maar sorry hoor.. de graphics zijn gewoon echt sub par. Zeker vergeleken met EA's F1 2000... GP3 wint zeer zeker op het AI vlak en is in mijn opinie ook gewoon beter dan elke andere F1 game maar de graphics zijn echt slecht te noemen, die hadden veel beter gekund en dat vind ik jammer. Zeker gezien het feit dat ze er enorm lang aan gewerkt hebben.
Wat betreft de GP3 Add-on, ben toch benieuwd hoe die car-shapes er "in het echt" uitzien. Zag er wel puik uit, laten we hopen dat ie snel in de winkel ligt. Enig idee wat ie gaat kosten?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik ging naar de FRS vandaag, die hadden em nog niet binnen, en in de computer bij hun stond 'release 10 juli'
Hij kost trouwens 50 piek.
Ik vind het in ieder geval erg tegen vallen. Wil niet zeggen dat ik GP3 niet goed vind maar dat echt veel beter gekund. Een gemiste kans, erg jammer.
edit
het kan ook zijn dat dit alleen maar voor Duitsland geld. Het bericht kwam van Infogrames Duitsland.
dus we vblijven het maar ff in de gaten houden....
Verwijderd
31 Juli zou ie uitkomen.... niet dus.
3 Augustus zou ie uitkomen.... wie weet.
Ook 7 augustus heb ik al gelezen. Net als 16 augustus (Duitsland) trouwens.
Het is dus weer het ouwe liedje met die hebbedingetjes van Grammond: uitstel.... uitstel. Maar eens moet ie er toch komen.
GP4 staat trouwens voor half 2002 gepland. Inderdaad met een nieuwe graphics-engine. Zal nog wel een poosje duren dus voordat GP4 daadwerkelijk in de schappen ligt
Nope, als het goed is (niet goed, maar als mijn info kloptOp dinsdag 31 juli 2001 20:03 schreef MarcoM het volgende:
Release schijnt nu weer 16 aug te zijn
edit
het kan ook zijn dat dit alleen maar voor Duitsland geld. Het bericht kwam van Infogrames Duitsland.
Verwijderd
Op dinsdag 31 juli 2001 17:26 schreef tazzman het volgende:
50 piek is nog prima te doen. Tja of je die graphics slecht vind of niet.. dat is een kwestie van smaak en valt zeer moeilijk over te twisten.
Ik vind het in ieder geval erg tegen vallen. Wil niet zeggen dat ik GP3 niet goed vind maar dat echt veel beter gekund. Een gemiste kans, erg jammer.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
kijk...Op vrijdag 03 augustus 2001 08:59 schreef Skywalker het volgende:
Release is niet verschoven naar september. Hij komt 16 aug. en dat het later is geworden komt door een foutje in de productie van de CD. Dus hij is al wel af.
dat is nou goed nieuws!
Alhoewel 16 augustus wel weer pas over 2 weken is
Verwijderd
Heb je het toch echt mis.Op vrijdag 03 augustus 2001 08:59 schreef Skywalker het volgende:
Release is niet verschoven naar september. Hij komt 16 aug. en dat het later is geworden komt door een foutje in de productie van de CD. Dus hij is al wel af.
Inside-information :....We hebben van onze contact persoon bij IG te horen gekregen dat de nieuwe release date op 7 September pas staat. 2 redenen, de eerste is een reorganisatie bij Infogrames. Als 2e gaven ze op dat er tijdens de test fase van het spel en grote bug is gevonden. Ze verwachten hem pas op 7 September te kunnen releasen. .....
Sorry voor het duits!!!!