Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is vooral bedoeld om mee te gamen. Met name shooters als Rainbow Six: Siege, maar een PUBG of Apex Legends wil ik wel kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 900 euro kosten. Monitor is reeds aangeschaft (144Hz, AMD-Freesync, 1920x1080).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Verder heb ik geen voorkeur voor bepaalde merken.
Het intern geheugen en de SSD heb ik al liggen. Mocht dit niet passend zijn, dan kan dit nog vervangen worden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Game PC moet wel even meegaan, maar tussentijdse upgrades zijn ingecalculeerd. Daarnaast zit ik liever niet naast een Boeing 747, een wat stiller systeem zou dus fijn zijn.
Ga je overklokken?
Nee, niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Na het lezen van diverse BBG's, het forum en diverse reactie's ben ik tot de onderstaande samenstelling gekomen. Het is binnen mijn beoogde budget, maar er kan ongeacht wat beter. Daarom hoor ik graag wat jullie zouden veranderen én waarom.
Mochten jullie meer informatie nodig hebben, dan lees ik dat graag. Alles hulp en suggesties zijn welkom
Het systeem is vooral bedoeld om mee te gamen. Met name shooters als Rainbow Six: Siege, maar een PUBG of Apex Legends wil ik wel kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 900 euro kosten. Monitor is reeds aangeschaft (144Hz, AMD-Freesync, 1920x1080).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Verder heb ik geen voorkeur voor bepaalde merken.
Het intern geheugen en de SSD heb ik al liggen. Mocht dit niet passend zijn, dan kan dit nog vervangen worden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Game PC moet wel even meegaan, maar tussentijdse upgrades zijn ingecalculeerd. Daarnaast zit ik liever niet naast een Boeing 747, een wat stiller systeem zou dus fijn zijn.
Ga je overklokken?
Nee, niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Na het lezen van diverse BBG's, het forum en diverse reactie's ben ik tot de onderstaande samenstelling gekomen. Het is binnen mijn beoogde budget, maar er kan ongeacht wat beter. Daarom hoor ik graag wat jullie zouden veranderen én waarom.
Mochten jullie meer informatie nodig hebben, dan lees ik dat graag. Alles hulp en suggesties zijn welkom
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 126,- | € 126,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 Pulse | € 390,- | € 390,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair Carbide 100R Silent Edition | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 75,90 | € 75,90 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Solid state drives | Sandisk SSD Plus (TLC) 1TB | € 88,- | € 88,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 876,85 | ||