Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mainstream Game PC - Budget: 800-900 - Suggesties?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Vlamboyant
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 07-09-2024
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is vooral bedoeld om mee te gamen. Met name shooters als Rainbow Six: Siege, maar een PUBG of Apex Legends wil ik wel kunnen draaien.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal 900 euro kosten. Monitor is reeds aangeschaft (144Hz, AMD-Freesync, 1920x1080).

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Verder heb ik geen voorkeur voor bepaalde merken.

Het intern geheugen en de SSD heb ik al liggen. Mocht dit niet passend zijn, dan kan dit nog vervangen worden.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Game PC moet wel even meegaan, maar tussentijdse upgrades zijn ingecalculeerd. Daarnaast zit ik liever niet naast een Boeing 747, een wat stiller systeem zou dus fijn zijn.

Ga je overklokken?
Nee, niet van plan.

Wat verwacht je van ons?
Na het lezen van diverse BBG's, het forum en diverse reactie's ben ik tot de onderstaande samenstelling gekomen. Het is binnen mijn beoogde budget, maar er kan ongeacht wat beter. Daarom hoor ik graag wat jullie zouden veranderen én waarom.

Mochten jullie meer informatie nodig hebben, dan lees ik dat graag. Alles hulp en suggesties zijn welkom :)

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed€ 126,-€ 126,-
1MoederbordenASRock B450M Pro4€ 75,-€ 75,-
1VideokaartenSapphire Radeon RX 5700 Pulse€ 390,-€ 390,-
1BehuizingenCorsair Carbide 100R Silent Edition€ 56,-€ 56,-
1Geheugen internCorsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 75,90€ 75,90
1VoedingenBitFenix Formula Gold 450W€ 65,95€ 65,95
1Solid state drivesSandisk SSD Plus (TLC) 1TB€ 88,-€ 88,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 876,85

Alle reacties

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Yep, een m.2 SSD ;)
Verder niks op aan te merken.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 15:49
Houd er rekening mee dat de Formula Gold niet-modulair is, je moet de ongebruikte kabels dus ergens in de kast kwijt.
SSD is al aanwezig, dus die gewoon lekker gebruiken, maar anders was een M.2 idd wel een optie.

• nldls
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-11 15:55
Kies je bewust voor een MATX bord? Je hebt ook de B450 PRO4 wat een full size is (toevallig heb ik die zelf ook). Je hebt nu 2 case coolers en geen custom cooler op de CPU. Is dat bewust of budget?
Met dezelfde CPU heb ik 3 case fans en een custom CPU cooler, alhoewel de standaard cooler al wel behoorlijk goed is naar wat ik lees.

• Kelin
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-08 14:16
https://promotion.asus.com/nl/bnl/amdcashback

Als je een Asus bordje uit deze lijst kiest ben je 25 euro meer kwijt (plusmin), maar kan je 60 (of 65) krijgen met cashback icm een 2700x. Die kost 50 euro meer. Dus voor een tientje extra (en beetje gedoe met cashback) heb je betere processor met betere koeling en een ATX-bord.

• Vlamboyant
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 07-09-2024
nldls schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:51:
Kies je bewust voor een MATX bord? Je hebt ook de B450 PRO4 wat een full size is (toevallig heb ik die zelf ook). Je hebt nu 2 case coolers en geen custom cooler op de CPU. Is dat bewust of budget?
Met dezelfde CPU heb ik 3 case fans en een custom CPU cooler, alhoewel de standaard cooler al wel behoorlijk goed is naar wat ik lees.
Bedankt voor je reactie :)

Het moederbord uit de OP kwam vaak terug in de BBG, dat is de voornaamste reden. Voor een paar euro meer is de B450 PRO 4 ook een optie.

Ik had de Cooler Master H412 nog genoteerd, maar niet meegenomen in de bovenstaande samenstelling. Welke gebruik jij?
SpeedQber schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:51:
Houd er rekening mee dat de Formula Gold niet-modulair is, je moet de ongebruikte kabels dus ergens in de kast kwijt.
SSD is al aanwezig, dus die gewoon lekker gebruiken, maar anders was een M.2 idd wel een optie.
Klopt. Daar was ik van op de hoogte, maar bedankt !
Kelin schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:02:
https://promotion.asus.com/nl/bnl/amdcashback

Als je een Asus bordje uit deze lijst kiest ben je 25 euro meer kwijt (plusmin), maar kan je 60 (of 65) krijgen met cashback icm een 2700x. Die kost 50 euro meer. Dus voor een tientje extra (en beetje gedoe met cashback) heb je betere processor met betere koeling en een ATX-bord.
Bedankt voor het meedenken, zeker een mogelijkheid. Ik moet even in de cashback acties duiken.

[ Voor 39% gewijzigd door Vlamboyant op 23-10-2019 15:14 ]

• nldls
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-11 15:55
Ik heb deze cooler op de 2600 zitten.
Pagina: 1