Ik heb een schone installatie gedaan van windows 10 home 64 bit. Aangezien de fabrieksinstallatie nogal veel bloatware met zich mee brengt en ik dan 50 gig aan installatieopslag kwijt ben. Echter na de schone installatie kan ik geen gebruik meer maken van de sneltoets fn+q hierbij kan je switchen tussen de intelligent, quiet en performance mode van de processor. Dit gaat niet meer, is enkel nog mogelijk om dit tijdens het opstarten via het bios menu te selecteren. Iemand een oplossing hier voor? Bepaalde software die geinstalleerd moet worden? Al mijn drivers zijn up to date. Of door de laatste windows 10 update is het niet meer mogelijk om via de sneltoets functie van processor mode te kunnen switchen in windows?
Vraag
Alle reacties
Doe eens een rollback van je PM DriverVerwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:22:
Ik heb een schone installatie gedaan van windows 10 home 64 bit. Aangezien de fabrieksinstallatie nogal veel bloatware met zich mee brengt en ik dan 50 gig aan installatieopslag kwijt ben. Echter na de schone installatie kan ik geen gebruik meer maken van de sneltoets fn+q hierbij kan je switchen tussen de intelligent, quiet en performance mode van de processor. Dit gaat niet meer, is enkel nog mogelijk om dit tijdens het opstarten via het bios menu te selecteren. Iemand een oplossing hier voor? Bepaalde software die geinstalleerd moet worden? Al mijn drivers zijn up to date. Of door de laatste windows 10 update is het niet meer mogelijk om via de sneltoets functie van processor mode te kunnen switchen in windows?
Device Manager (als admin) > System Devices > Lenovo PM Driver > Driver > Roll Back Driver > Restart.
- BSc TI + CCNA R&S (Expired ofcourse) + CCNA SEC (Also expired ofc)-
@Xelefim Bij apparaatbeheer? En dan? Ik zie de lenovo power management driver niet staan onder apparaatbeheer en systeemapparaten
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2019 20:27 ]
Screenshot eens wat je wel ziet staanVerwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 19:11:
@Xelefim Bij apparaatbeheer? En dan? Ik zie de lenovo power management driver niet staan onder apparaatbeheer en systeemapparaten
- BSc TI + CCNA R&S (Expired ofcourse) + CCNA SEC (Also expired ofc)-
Heeft ie niet want hij heeft een schone installatie gedaan van w10.Xelefim schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 18:23:
[...]
Doe eens een rollback van je PM Driver
Device Manager (als admin) > System Devices > Lenovo PM Driver > Driver > Roll Back Driver > Restart.
Je moet dus op de site kijken bij drivers van je laptop.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Een windows 10 probleem is geen Windows Server OS probleem. Bovendien is dit topic een dubbelpost met lenovo s540 ideapad quiet mode activeren.
Dit topic gaat dan ook dicht.
Dit topic gaat dan ook dicht.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.