Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een tweede SSD naast mijn intel 670p 500gb om opslag met voornamelijk games om op te installeren en op te slaan.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Max 175 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Geen voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Asus z270-p moederbord
Intel 660p 512 gb ssd
Beste tweakeraars,
Ik bezit nu een int 660p ssd van 500 gb die draait op de Windows versie.
Nu wil ik er een 2e bij nemen om moderne games op te installeren, omdat m'n opslag al snel vol is.
Is de Kingston a2000 een mooie optie? En zou dit passen icm de moederbord?
Ook heb ik nog de vraag of het misschien wel beter is om een snellere ~ 250gb ssd te kopen)(zoals de 870 pro) en hierop Windows te installeren en de huidige ssd dan te gebruiken voor opslag, of heeft dit geen nut?
Graag ontvang ik jullie visie/mening hierover.
Reageren wordt gewaardeerd!
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik zoek een tweede SSD naast mijn intel 670p 500gb om opslag met voornamelijk games om op te installeren en op te slaan.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Max 175 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Geen voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Asus z270-p moederbord
Intel 660p 512 gb ssd
Beste tweakeraars,
Ik bezit nu een int 660p ssd van 500 gb die draait op de Windows versie.
Nu wil ik er een 2e bij nemen om moderne games op te installeren, omdat m'n opslag al snel vol is.
Is de Kingston a2000 een mooie optie? En zou dit passen icm de moederbord?
Ook heb ik nog de vraag of het misschien wel beter is om een snellere ~ 250gb ssd te kopen)(zoals de 870 pro) en hierop Windows te installeren en de huidige ssd dan te gebruiken voor opslag, of heeft dit geen nut?
Graag ontvang ik jullie visie/mening hierover.
Reageren wordt gewaardeerd!
[ Voor 9% gewijzigd door Keesknd op 23-10-2019 13:15 ]