Ik heb een beetje rond gekeken op het forum, en nu heb ik gezien dat er hier aardig wat mensen zijn die heel wat over hardware afweten.. Nu wil ik jullie mening weten.
Ik ben van plan om over 2 weken een nieuw systeem te kopen. Daarbij moet ik het volgende hardware kopen:
- moederbord
- processor
- geheugen
- harde schijf
- video kaart
- harde schijf
- dvd cd-rom speler
- behuizing
- toetsenbord
- behuizing
- floppydrive
- cooler
Thuis heb ik al een monitor, geluidskaart + boxen, netwerkkaart, muis en een printer..
Ik heb al een tijdje rond gekeken op www.aaarde.nl en heb daar aardige producten gezien voor niet al te duur prijzen..
Ok, dan mijn eisen:
- athlon processor, liefste 1,2 ghz
- geheugen 256 mb
- harde schijf 20 gb of meer
- video kaart: een zeer goede waarmee ik alle nieuwste spellen goed mee kan spelen. (asus gf2 gts?)
Ok, dan zit er natuurlijk nog een maar aan. ik heb niet al te veel om uit te geven, zo'n F 1500,- / F 1650,-..
Vertel me aub jouw mening over de hardware artikelen die ik moet kopen, met prijs en naam van de winkel. Het bedrag wat ik te besteden heb moet de porto al in zitten..
Please help!
Alvast bedankt,
Bas Offers
Ik ben van plan om over 2 weken een nieuw systeem te kopen. Daarbij moet ik het volgende hardware kopen:
- moederbord
- processor
- geheugen
- harde schijf
- video kaart
- harde schijf
- dvd cd-rom speler
- behuizing
- toetsenbord
- behuizing
- floppydrive
- cooler
Thuis heb ik al een monitor, geluidskaart + boxen, netwerkkaart, muis en een printer..
Ik heb al een tijdje rond gekeken op www.aaarde.nl en heb daar aardige producten gezien voor niet al te duur prijzen..
Ok, dan mijn eisen:
- athlon processor, liefste 1,2 ghz
- geheugen 256 mb
- harde schijf 20 gb of meer
- video kaart: een zeer goede waarmee ik alle nieuwste spellen goed mee kan spelen. (asus gf2 gts?)
Ok, dan zit er natuurlijk nog een maar aan. ik heb niet al te veel om uit te geven, zo'n F 1500,- / F 1650,-..
Vertel me aub jouw mening over de hardware artikelen die ik moet kopen, met prijs en naam van de winkel. Het bedrag wat ik te besteden heb moet de porto al in zitten..
Please help!
Alvast bedankt,
Bas Offers