Interactieve prijsontwikkelingsgrafiek

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VicRik
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 05-08 17:47
Beste mede Tweakers,

Ik zou het persoonlijk mooi vinden om de grafiek die die prijsontwikkeling van een product laat zien interactief was in de zin dat je met je muis erover heen kan gaan en kan zien wat de prijs was op een bepaalde datum. Dit maakt het een stuk eenvoudiger om echt precies de laagste prijs te vinden i.p.v. de prijs bepalen die het ongeveer was aan de hand van de y-as.

Ik heb gekeken of dit topic al eerder was gestart en kon het niet vinden. Mocht het toch zijn zijn dat bied ik bij deze mijn excuses aan

-VicRik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:08

ikloon

Product Owner
Interactief maken van de grafiek is een bekende wens. Dat horen we vaak terug in bijvoorbeeld usability tests die we doen. We zijn er mee bezig dit vorm te geven. Zijn er naast het zien van de prijs op een bepaalde datum nog meer wensen die we hierbij wellicht mee kunnen nemen?

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:55
Een ongevraagde 'zijn er nog meer wensen' antwoord van mijn kant: naast de prijs zou het ook waardevol zijn als de naam van de (web)shop weergegeven zou worden. Zo kan ik zien of een bepaalde webshop vaker goedkoop is voor het desbetreffende product, maar tegelijkertijd ook of de webshop heel erg snel/dynamisch reageert door altijd net onder de laagste prijs te richten, om zodoende bovenaan de PW-lijst te staan.