Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Mijn vraag
In de rechterhoek van m'n scherm zit een onzichtbaar veld waardoor ik daar niet kan klikken, zie: https://streamja.com/69AN

Als ik dus rechterklik komt er alleen "copy" te staan, wat ik niet aan kan klikken, linkermuis doet niets (kan bijvoorbeeld niet Chrome download balk wegklikken) maar taskbar werkt weer wel

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- PC gescand op Malware met Windows Defender en MalwareBytes
- Gekeken voor rare actieve processen
- Taskbar icons gechecked, niets raars

Beste antwoord (via WimP op 24-10-2019 09:25)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

In Process Explorer https://docs.microsoft.co...ownloads/process-explorer zit een knop om het proces bij een scherm te identificeren.

Edit: het knopje helemaal rechtsboven slepen naar het te identificeren venster, dan wordt het bijbehorende proces gehighlight in de PE.

[ Voor 31% gewijzigd door F_J_K op 24-10-2019 09:24 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-10 10:23
Misschien kan je een screenshot maken van die hoek en dan spelen met de zwartwaardes of inverten van de kleuren om te zien of er iets staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Hoe kijk jij naar rar of actieve processen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Berlinetta schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 02:53:
Hij kijkt naar rare actieve processen, niet naar rar :+

En dat heet Task Manager -> Details

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
Basekid schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:15:
Misschien kan je een screenshot maken van die hoek en dan spelen met de zwartwaardes of inverten van de kleuren om te zien of er iets staat?
Levert helaas niets op :(
Berlinetta schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 02:53:
Inderdaad Task Manager -> Details en Update rate op high

Acties:
  • Beste antwoord
  • +6 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

In Process Explorer https://docs.microsoft.co...ownloads/process-explorer zit een knop om het proces bij een scherm te identificeren.

Edit: het knopje helemaal rechtsboven slepen naar het te identificeren venster, dan wordt het bijbehorende proces gehighlight in de PE.

[ Voor 31% gewijzigd door F_J_K op 24-10-2019 09:24 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
F_J_K schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:23:

Top! Het blijkt Slack te zijn, even afgesloten en inderdaad, nu zit het er niet meer!

Nu uitzoeken waarom dat gebeurt!

[ Voor 62% gewijzigd door WimP op 24-10-2019 09:27 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ryanirin
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Hoi WimP,

Grappig, ik had gisteren precies hetzelfde issue. Het lijkt te komen doordat Slack een niet-bestaande update probeert te downloaden en je hiervan een notificatie wil geven. Dit gaat dan niet helemaal goed omdat hij geen informatie kan weergeven in de popup; bugje in de client dus.
Een workaround is om notificaties niet door slack zelf maar door windows action center te laten afhandelen, dan heb je geen gek leeg schermpje meer.
(preferences --> Notifications --> Deliver notifications via...)
Pagina: 1