Welke inductie kookplaat

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvb
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-04-2024
Beste lezers

We hebben nu een Inductieplaat van pelgrim de IDK 620, Deze begint kuren te krijgen dus we willen hem vervangen aangezien we ook ons huis gaan verkopen. Nu willen we de goedkoopste die er is omdat je niet weet of mensen de keuken er in laten zitten. Naar mijn idee werkt hij op een perilex stekker alleen bij de aansluitwaarde van de oude staat 5600w en op die van nu staan op 7400w. Kunnen de nieuwe hier zomaar op?

mvg Virginia

Beste antwoord (via Vvb op 03-11-2019 10:39)

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-10 19:04
Leoon. schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 07:55:
Als ik in de advertentie zie dat we iets vernieuwd is en het is het goedkoopste van het goedkoopste trek ik dat door voor 't hele huis. De eigenaren zullen ook wel bezuinigd hebben op onderhoud en 't huis zal verborgen gebreken hebben. Overslaan dus. Maar niet iedereen denkt zo.
Dat is wel erg ver gezocht, de meeste kopers kijken echt niet naar wat voor een merk of type nr inductieplaat er in zit en trekken zeker niet de vergelijking door naar de staat van onderhoud, we zijn niet allemaal tweakers.
Het enige wat de meeste zien is die zwarte glazen plaat en die moet het doen.
Die keuken gaat er toch negen van de tien keer uit.

[ Voor 5% gewijzigd door D.deJong op 26-10-2019 20:03 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Even invullen he ;)

Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvb
Ik zoek een Inductie kookplaat

budget tuseen 200 en 300

vervangen van de oude inductie kookplaat

de goedkoopste ivm verkoop huis.

kan de oude 2 fase (5600w) zomaar op de nieuwe 2 fase (7400W)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:15

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoe is de huidige aangesloten in je groepenkast?
2x16A? Dan kan je er 7200w op kwijt.

Deze gezien: http://link.marktplaats.nl/m1455412217 ?

[ Voor 24% gewijzigd door teacher op 23-10-2019 11:32 ]

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvb
teacher schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 11:27:
Hoe is de huidige aangesloten in je groepenkast?
2x16A? Dan kan je er 7200w op kwijt.

Deze gezien: http://link.marktplaats.nl/m1455412217 ?
Hoe zie je dat het 2 x 16a is ? En de advertentie gezien idd.. had hem al gemaild maar hij is denk ik wel te oud. ( zeker 20 jaar )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
@Verwijderd De meeste platen kun je begrenzen als de voeding het niet toestaat.

Ik als koper heb liever een plaat oud defecte plaat dan men "rommel" gaat plaatsen.
nieuw geef ik geen cent extra voor als blijft dat het niks is.

nieuw apparatuur trekt de aandacht van de koper en gaan erin verdiepen, blijkt het rommel te zijn creëer je meteen een negatieve sfeer want dan gaan ze verder zoeken.

[ Voor 72% gewijzigd door mr_evil08 op 23-10-2019 18:08 ]

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:15

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Vvb schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 17:51:
[...]

Hoe zie je dat het 2 x 16a is ? En de advertentie gezien idd.. had hem al gemaild maar hij is denk ik wel te oud. ( zeker 20 jaar )
In de meterkast kijken?

En dan nog, als dat marktplaats ding goed is... gewoon erin zetten.
Waarschijnlijk trappen de kopers de keuken er toch uit. "Netjes voor de verkoop" en dooooorrrr... :)

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
mr_evil08 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 18:01:
@Verwijderd De meeste platen kun je begrenzen als de voeding het niet toestaat.

Ik als koper heb liever een plaat oud defecte plaat dan men "rommel" gaat plaatsen.
nieuw geef ik geen cent extra voor als blijft dat het niks is.

nieuw apparatuur trekt de aandacht van de koper en gaan erin verdiepen, blijkt het rommel te zijn creëer je meteen een negatieve sfeer want dan gaan ze verder zoeken.
Dat is wel een heel erg vreemde redenering, als een koper van een woning iets heeft gekocht wat zou moeten werken en het werkt niet dan gaan ze ook reclameren.
De oude plaat van het merk Pelgrim is ook niet bepaald top of the bill dus het is niet alsof je een gaggenau vervangt door een Hakkie-Takkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:47

Oekol

waka waka hey hey

Als ik in de advertentie zie dat we iets vernieuwd is en het is het goedkoopste van het goedkoopste trek ik dat door voor 't hele huis. De eigenaren zullen ook wel bezuinigd hebben op onderhoud en 't huis zal verborgen gebreken hebben. Overslaan dus. Maar niet iedereen denkt zo.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Nu online
D.deJong schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 07:41:
[...]

Dat is wel een heel erg vreemde redenering, als een koper van een woning iets heeft gekocht wat zou moeten werken en het werkt niet dan gaan ze ook reclameren.
De oude plaat van het merk Pelgrim is ook niet bepaald top of the bill dus het is niet alsof je een gaggenau vervangt door een Hakkie-Takkie.
Wat Leoon hieronder ook al zegt zullen de meeste kopers doen, waaronder ik, dan niet overslaan maar in iedergeval geen hoge prijs meer geven.

[ Voor 6% gewijzigd door mr_evil08 op 26-10-2019 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
mr_evil08 schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 11:05:
[...]

Wat Leoon hieronder ook al zegt zullen de meeste kopers doen, waaronder ik, dan niet overslaan maar in iedergeval geen hoge prijs meer geven.
Het gaat om het verkopen van het huis, een goedkope inductieplaat is niet bepaald een dealbreaker. TS heeft geen zin in discussies over een verborgen gebrek.

[ Voor 7% gewijzigd door D.deJong op 26-10-2019 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Nu online
D.deJong schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 12:38:
[...]

Het gaat om het verkopen van het huis, een goedkope inductieplaat is niet bepaald een dealbreaker. TS heeft geen zin in discussies over een verborgen gebrek.
Als je het meld is het geen verborgen gebrek, TS zijn eigen keus natuurlijk.

[ Voor 23% gewijzigd door mr_evil08 op 26-10-2019 13:43 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• D.deJong
Leoon. schreef op zaterdag 26 oktober 2019 @ 07:55:
Dat is wel erg ver gezocht, de meeste kopers kijken echt niet naar wat voor een merk of type nr inductieplaat er in zit en trekken zeker niet de vergelijking door naar de staat van onderhoud, we zijn niet allemaal tweakers.
Het enige wat de meeste zien is die zwarte glazen plaat en die moet het doen.
Die keuken gaat er toch negen van de tien keer uit.

[ Voor 5% gewijzigd door D.deJong op 26-10-2019 20:03 ]

Pagina: 1