Mijn huidig moederbord heeft helaas de geest gegeven; daarom zou ik ineens het systeem willen upgraden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk flightsim: p3d, X-plane 11 & later MSFS2020. Verder basis office, internet, etc. resolutie 1080p; moet een Rift S kunnen aansturen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Had iets van een €500-600 in gedachten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen voorkeuren.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Is het mogelijk dat jullie je licht even laten schijnen op mogelijke configuraties? Ik heb al even wat rondgekeken in de BBG; en had zelf een AMD processor in gedachten (3600 of 2700x?) met misschien een ASUS moederbord om optimaal van de cashback actie te kunnen profiteren (combi blijkbaar wel alleen met 2700x)?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk flightsim: p3d, X-plane 11 & later MSFS2020. Verder basis office, internet, etc. resolutie 1080p; moet een Rift S kunnen aansturen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Had iets van een €500-600 in gedachten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- ASUS RX480 8GB (kan ik later nog upgraden)
- Fractal Design Define R4 Pearl Black
- Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
- Moederbord
- Processer
- Geheugen
- Voeding
- Nieuwe HDD - 1TB
Geen voorkeuren.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Is het mogelijk dat jullie je licht even laten schijnen op mogelijke configuraties? Ik heb al even wat rondgekeken in de BBG; en had zelf een AMD processor in gedachten (3600 of 2700x?) met misschien een ASUS moederbord om optimaal van de cashback actie te kunnen profiteren (combi blijkbaar wel alleen met 2700x)?