Toon posts:

kan niet meer fetchen met rc5

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik kan dus niet meer fetchen maar wel nog flushen

Verwijderd

Verklaar je nader.....

Verwijderd

Topicstarter
ik kan dus niet meer mijn buffer-in bijvullen met packets, maar wel nog flushen
dus over een paar uur kan mijn koe niet meer grazen

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
geeft ie nog een specifieke (fout)melding?

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Als je met je rechter muisknop op het koetje drukt kun je dan ook niet meer kiezen voor de optie fetch, of kun je 'm wel aanklikken maar dan gebeurt er nix?

Heb je overigens onlangs nog wat aan je instellingen veranderd? Of heb je 'm toevallig net geïnstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
aleen dit
Input buffers are full (or projects are closed). No fetch required.
en mijn buffer-in is niet eens vol
ik kan wel nog op de fetch knop drukken

Verwijderd

Heb je in je configuratie menu gekozen voor uitsluitend RC-5 of meerdere projecten?

Verwijderd

Topicstarter
nou werkt het weer
erg wazig :?

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 10:43

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

post je ini eens

en laat eens een stukje log zien

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Waarschijnlijk je buff-in vol. Kunnen maximaal 500 packets in. Packets varieren van 1 t/m 32 workunits.

Verwijderd

Mijn buff-in heeft regelmatig meer dan 500 pakketjes. Vaak rond de 1000 packets met een totaal van 24000 wu's. Erger is het nog gesteld met de buff-out die (vlak voor de flush) rond de 2000 packets/50000 wu's staat.

Maar ik fetch ze dan ook per email. Kun je volgens mij oneindig fetchen. Heb wel eens 100000 wu's gefetcht (in 10 verschillende mails)

}:O ze

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:46
Inderdaad kun je met importeren wel grotere buffers krijgen. Alleen bij het fetchen krijg je max. 500 packets/keer. Je kunt dit zowel via e-mail als via een rechtstreekse verbinding doen (buff-in renamen en een nieuwe fetch doen, en daarna importeren)
piepemuiz, jouw koetje staat waarschijnlijk ingesteld om maar een paar wu's op te halen (fetch-work/time-unit-threshold of zoiets). Als je koetje nl. het aantal wu's heeft opgehaald als daar staan fetched ie niet meer totdat ie weer een paar wu's hebt gekraakt.

[removed]

Pagina: 1