Hoi allen,
Omdat mijn huidige desktop op basis van een Phenom 955 (ken je die nog nog nog) toch wat oud is, is het tijd voor iets nieuws.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Office, surfen, af en toe een old school games LAN met Age of Empires 2 HD of Quake3Arena / Unreal Tournament GOTY'99. Misschien weer eens Skyrim, maar dat wil ik al 4 jaar weer eens echt opstarten (iets met gezin enzo...).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Eigenlijk zo min mogelijk, maar wel "goed". Zo rond de €550 incl Windows lijkt mogelijk te zijn
(tenzij iemand een manier weet om mijn windows 7 naar 10 upgrade te transplanteren...)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Minimale grootte is belangrijk. Moet op m'n bureau kunnen staan onder/naast m'n beeldschermen. Bij voorkeur 2 beeldschermen aansturen via (mini)DP en/of HDMI.
Er hoeft gezien de eisen niet eens een dedicated videokaart in, ik zat zelf te denken aan een AMD Ryzen 3400G.
Wat verwacht je van ons?[i]
Eigenlijk simpel. Hieronder staan 2 systeempjes. De ene is op basis van een barebone, de ander een uATX kastje. ITX is ook lekker compact, maar daar zijn de moederborden zo duur van
Welke is beter cq wat zou ruimte voor verbetering zijn? Heb ik er een keuze tussen staan die echt slecht is?
Omdat mijn huidige desktop op basis van een Phenom 955 (ken je die nog nog nog) toch wat oud is, is het tijd voor iets nieuws.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Office, surfen, af en toe een old school games LAN met Age of Empires 2 HD of Quake3Arena / Unreal Tournament GOTY'99. Misschien weer eens Skyrim, maar dat wil ik al 4 jaar weer eens echt opstarten (iets met gezin enzo...).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Eigenlijk zo min mogelijk, maar wel "goed". Zo rond de €550 incl Windows lijkt mogelijk te zijn
(tenzij iemand een manier weet om mijn windows 7 naar 10 upgrade te transplanteren...)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Minimale grootte is belangrijk. Moet op m'n bureau kunnen staan onder/naast m'n beeldschermen. Bij voorkeur 2 beeldschermen aansturen via (mini)DP en/of HDMI.
Er hoeft gezien de eisen niet eens een dedicated videokaart in, ik zat zelf te denken aan een AMD Ryzen 3400G.
Wat verwacht je van ons?[i]
Eigenlijk simpel. Hieronder staan 2 systeempjes. De ene is op basis van een barebone, de ander een uATX kastje. ITX is ook lekker compact, maar daar zijn de moederborden zo duur van
Welke is beter cq wat zou ruimte voor verbetering zijn? Heb ik er een keuze tussen staan die echt slecht is?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3400G Boxed | € 150,95 | € 150,95 |
| 1 | Barebones | ASRock DeskMini A300 | € 145,50 | € 145,50 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home EN 64bit OEM DSP OEI | € 94,- | € 94,- |
| 1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Impact HX424S14IB/16 | € 68,04 | € 68,04 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 512GB | € 66,04 | € 66,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 524,53 | ||
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3400G Boxed | € 150,95 | € 150,95 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B450M DS3H | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Behuizingen | Chieftec FN-03B | € 72,45 | € 72,45 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home EN 64bit OEM DSP OEI | € 94,- | € 94,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 68,90 | € 68,90 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 512GB | € 66,04 | € 66,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 521,34 | ||
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,