Mijn vraag
Sinds een tijdje crasht het spel dat ik speel, namelijk couterstrike source. Ik hoor nog wel geluid en het spel reageert ook nog op muis en toetsenbord omdat ik kan horen wanneer ik op mn muisknop druk. Ik krijg strepen in beeld en het beeld wordt zwart, het maakt niet uit of mijn tweede scherm wel of niet heb aangesloten.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb furmark gedraaid en dat wordt de gpu max 80 graden, wel viel mij op dat de middelste van de 3 fans niet meer draait. De videokaart is al minstens 6 jaar oud.
Ik overweeg wel een nieuw videokaart te kopen maar stel nou dat het iets anders zou kunnen zijn, vandaar mijn vraag.
...
Sinds een tijdje crasht het spel dat ik speel, namelijk couterstrike source. Ik hoor nog wel geluid en het spel reageert ook nog op muis en toetsenbord omdat ik kan horen wanneer ik op mn muisknop druk. Ik krijg strepen in beeld en het beeld wordt zwart, het maakt niet uit of mijn tweede scherm wel of niet heb aangesloten.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-4460 Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | MSI Z97 GAMING 3 | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Cooler Master CM 690 II Advanced | € 0,- | € 0,- |
1 | Monitoren | MSI Optix MAG27CQ Rood, Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Corsair Builder CX750 Bronze | € 94,90 | € 94,90 |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb furmark gedraaid en dat wordt de gpu max 80 graden, wel viel mij op dat de middelste van de 3 fans niet meer draait. De videokaart is al minstens 6 jaar oud.
Ik overweeg wel een nieuw videokaart te kopen maar stel nou dat het iets anders zou kunnen zijn, vandaar mijn vraag.
...