Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een? Netwerk kaart om wifi te ontvangen voor mijn Deskop
Omdat een kabel trekken niet mogelijk is in mijn gamekamer ben ik op zoek naar een goeie netwerk kaart waarmee ik een goed bereik heb (Van de woonkamer naar de gamekamer = 2 verdiepingen) en vooral stabiele wifi/ internet heb voor gaming.
Wat is je budget? Liefst onder de 100 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De gamepc is afgelopen week gebouwd, Het moederbord betreft een Asrock B450M Pro4, Ik heb niet zoveel verstand van internet kaarten dus ik heb ook geen idee of dit moederbord een slot ervoor heeft.
Kwa netwerk beschik ik over 250 Mbps
Ik zoek een? Netwerk kaart om wifi te ontvangen voor mijn Deskop
Omdat een kabel trekken niet mogelijk is in mijn gamekamer ben ik op zoek naar een goeie netwerk kaart waarmee ik een goed bereik heb (Van de woonkamer naar de gamekamer = 2 verdiepingen) en vooral stabiele wifi/ internet heb voor gaming.
Wat is je budget? Liefst onder de 100 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De gamepc is afgelopen week gebouwd, Het moederbord betreft een Asrock B450M Pro4, Ik heb niet zoveel verstand van internet kaarten dus ik heb ook geen idee of dit moederbord een slot ervoor heeft.
Kwa netwerk beschik ik over 250 Mbps
[ Voor 4% gewijzigd door manuelbremmer op 22-10-2019 17:05 ]