Hoi,
Wij willen graag zonnepanelen op het dak en hebben een offerte laten maken,
Ik vroeg mij af of jullie konden kijken of het goed is.
Type dak: Schuin pannendak + plat dak
Oriëntatie dak/systeem: Zuid 165
Helling dak/systeem: 30 + 13
16 stuks zonnepanelen Phono Solar 315 Wp Mono Black 2.073,60 €
12 stuks zonnepanelen Phono Solar 320 Wp PERC Half Cut (alu frame) 1.382,40 €
Omvormer SolarEdge SE 8k EUR 3-fase 1.429,20 €
28 stuks SolarEdge P370 Power Optimizer 1.286,88 €
Montagesysteem Clickfit EVO (pannendak, 16 panelen) + Flat Fix Fusion (plat dak, 12 panelen) 1.382,02 €
Overige materialen (DC bekabeling 6mm, AC bekabeling 5x2,5 mm, solar stekkers, 288,82 €
pvc materialen, AC werkschakelaar, 3x16A aardlekautomaat etc.)
ARBEID
Advies, aanmelding netbeheerder, plaatsing systeem, meterkast uitbreiding, BTW aanvraag, nazorg 1.154,00 €
NB: Tenzij anders vermeld: Toegankelijkheid internet (t.b.v. connectie omvormer) is verantwoordelijkheid klant
Totaal excl. BTW € 8.996,92
BTW, 21% 1.889,35 €
TOTAAL INCLUSIEF BTW 10.886,28
...
N.B. Voor de volledigheid, er wordt dit nog wel bij vermeld: "Mochten jullie het verhaal van de optimizers (= parallel geschakeld) niet per se nodig vinden dan is er, bij de keuze voor een ‘gewone stringomvormer’ (zonder optimizers), circa E 600,- / E 1.000,- (Excl. BTW) te besparen. Afhankelijk van merk en herkomst."
Er komt nauwelijks schaduw op het dak, vorig jaar hebben we ook al een offerte laten maken door hetzelfde bedrijf(zgn.zonnelening is toen afgewezen,inkomen is nu hoger, dus hopelijk wordt hij nu wel toegewezen) er stond toen nog een grote boom, welke we daarna weg hebben laten halen.
Het hele zonnepanelen gebeuren is voor ons nieuw, dus ik zal ongetwijfeld informatie vergeten zijn toe te voegen.
Aarzel dan ook niet om daar om te vragen, mocht dat nodig zijn.
Bij voorbaat dank
Wij willen graag zonnepanelen op het dak en hebben een offerte laten maken,
Ik vroeg mij af of jullie konden kijken of het goed is.
Type dak: Schuin pannendak + plat dak
Oriëntatie dak/systeem: Zuid 165
Helling dak/systeem: 30 + 13
16 stuks zonnepanelen Phono Solar 315 Wp Mono Black 2.073,60 €
12 stuks zonnepanelen Phono Solar 320 Wp PERC Half Cut (alu frame) 1.382,40 €
Omvormer SolarEdge SE 8k EUR 3-fase 1.429,20 €
28 stuks SolarEdge P370 Power Optimizer 1.286,88 €
Montagesysteem Clickfit EVO (pannendak, 16 panelen) + Flat Fix Fusion (plat dak, 12 panelen) 1.382,02 €
Overige materialen (DC bekabeling 6mm, AC bekabeling 5x2,5 mm, solar stekkers, 288,82 €
pvc materialen, AC werkschakelaar, 3x16A aardlekautomaat etc.)
ARBEID
Advies, aanmelding netbeheerder, plaatsing systeem, meterkast uitbreiding, BTW aanvraag, nazorg 1.154,00 €
NB: Tenzij anders vermeld: Toegankelijkheid internet (t.b.v. connectie omvormer) is verantwoordelijkheid klant
Totaal excl. BTW € 8.996,92
BTW, 21% 1.889,35 €
TOTAAL INCLUSIEF BTW 10.886,28
...
N.B. Voor de volledigheid, er wordt dit nog wel bij vermeld: "Mochten jullie het verhaal van de optimizers (= parallel geschakeld) niet per se nodig vinden dan is er, bij de keuze voor een ‘gewone stringomvormer’ (zonder optimizers), circa E 600,- / E 1.000,- (Excl. BTW) te besparen. Afhankelijk van merk en herkomst."
Er komt nauwelijks schaduw op het dak, vorig jaar hebben we ook al een offerte laten maken door hetzelfde bedrijf(zgn.zonnelening is toen afgewezen,inkomen is nu hoger, dus hopelijk wordt hij nu wel toegewezen) er stond toen nog een grote boom, welke we daarna weg hebben laten halen.
Het hele zonnepanelen gebeuren is voor ons nieuw, dus ik zal ongetwijfeld informatie vergeten zijn toe te voegen.
Aarzel dan ook niet om daar om te vragen, mocht dat nodig zijn.
Bij voorbaat dank