Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Gamen voornamelijk apex legends.
Wat mag het systeem gaan kosten? ongeveer 750 euro mag altijd goedkoper.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Ja heb nog een 1tb hard drive liggen met windows erop.
Heb een nieuwe acer gaming 75hz monitor aangeschaft met free sync!
Wat denk je allemaal nodig te hebben? ik heb een lijst gemaakt, maar weet niet zeker als alles klopt, is voor mij een tijdje geleden dat ik zelf eentje heb gebouwd,
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Nee totaal niet.
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Ik hoef geen disco lichtjes te hebben mag voor mij zo stil mogelijk.
Ga je overklokken? Nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Standaard is voor mij goed genoeg.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een beetje advies op basis van wat ik heb gevonden, ik twijfel alleen over de voeding. Is deze wel optimaal?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze.
Iemand nog andere advies? Zijn deze onderdelen goed op elkaar afgestemd? Kunnen de kosten lager? Moet ik iets toevoegen voor optimale prestaties. Moet ik een andere koeler bij kopen?
Ik hoef niet te gamen op ultra settings, high is genoeg voor mij.
Wat mag het systeem gaan kosten? ongeveer 750 euro mag altijd goedkoper.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Ja heb nog een 1tb hard drive liggen met windows erop.
Heb een nieuwe acer gaming 75hz monitor aangeschaft met free sync!
Wat denk je allemaal nodig te hebben? ik heb een lijst gemaakt, maar weet niet zeker als alles klopt, is voor mij een tijdje geleden dat ik zelf eentje heb gebouwd,
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Nee totaal niet.
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600X Wraith Boxed | € 144,05 | € 144,05 |
| 1 | Moederborden | Asus PRIME X470-PRO | € 135,90 | € 135,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 590 GAMING 8G | € 205,- | € 205,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair Carbide 275R Tempered Glass Zwart | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 76,90 | € 76,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 650 Full Modular | € 73,89 | € 73,89 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 512GB | € 65,04 | € 65,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 770,68 | ||
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Ik hoef geen disco lichtjes te hebben mag voor mij zo stil mogelijk.
Ga je overklokken? Nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Standaard is voor mij goed genoeg.
Wat verwacht je van ons?[i]
Een beetje advies op basis van wat ik heb gevonden, ik twijfel alleen over de voeding. Is deze wel optimaal?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze.
Iemand nog andere advies? Zijn deze onderdelen goed op elkaar afgestemd? Kunnen de kosten lager? Moet ik iets toevoegen voor optimale prestaties. Moet ik een andere koeler bij kopen?
Ik hoef niet te gamen op ultra settings, high is genoeg voor mij.
[ Voor 12% gewijzigd door SultanPindakaas op 21-10-2019 22:39 ]