Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek sites van winkels (betrouwbare) die aan het begin van duitsland zittuh.Ik wil n.l een hp photo smart c315 (digi foto cam) gaan halen en in duitsland zijn ze heel wat goedkoper als in Nl..een verschil van bijna 300 piek.

Alvast bedankt

Ray

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb goede ervaringen met Snogard (bij Keulen), je kunt helaas niet reserveren, maar volgens mij wel laten thuisbezorgen (let wel op portokosten !)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Als je erbij vertelt waar je woont zou dat mischien helpen. ik woon in groningen en het bvegin van duitsland is mischien anders als bij jou

edit:

ah ik zie het al rosmalen

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 31 juli 2001 15:19 schreef -ProXy- het volgende:
edit:

ah ik zie het al rosmalen
Voor de duidelijkheid Rosmalen ligt tegen Den Bosch aan :)

Ray

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 15:16 schreef ZeRoC00L het volgende:
Ik heb goede ervaringen met Snogard (bij Keulen), je kunt helaas niet reserveren, maar volgens mij wel laten thuisbezorgen (let wel op portokosten !)
Dit is een goeie ook qua service. en ze hebben een heel erg groot assortiment. Zie ook http://www.snogard.de

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

http://www.startwebseite.de/

Duitse startpagina, waarschijnlijk staat daar wel wat

suc6

• cbrandts
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

De Americanen zijn echt stukken goedkoper
www.buydig.com

Alleen heel veel shippen niet naar Europa....goed zoeken ze zijn er wel, heb zogauw geen site

xMouse

• arnem_
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-02 01:21
Voor een fotocamera kun je ook heel goed kijken bij Mediamarkt (Duitsland). Net over de grens bij Oldenzaal is er één geloof ik. Een aantal camera's zijn daar net zo duur/goedkoop als bij Snogard.

Verwijderd

Topicstarter
Die mediamarkt ligt die ook niet ergens vlakbij limburg?
Zow jah weet iemand het adres?

Bij voorbaat dank

Verwijderd

volgens mij ligt er een in munchen gladbach (ofzo iets)

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-03 09:14
Er ligt er eentje in Herzogenrath

Ligt bij Kerkrade

adres:

Media Markt.

Herzogenrath
Voccartstr. 66
52134 Herzogenrath

Verwijderd

Op donderdag 02 augustus 2001 00:23 schreef Iron Mike het volgende:
Er ligt er eentje in Herzogenrath

Ligt bij Kerkrade

adres:

Media Markt.

Herzogenrath
Voccartstr. 66
52134 Herzogenrath
En als je nog 15 minuten doorrijdt zit je in Aken en daar zit op een makkelijk bereikbare plaats een erg grote Mediamarkt.

Verwijderd

Weet iemand misschien ook een pc-zaak in het noorden van Duitsland?
Ik woon in de buurt van Groningen

bvd

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Zoals hierboven ook al staat, gewoon naam oldenburg rijden en dan naar het Familia land (winkelcentrum) daar zitten een paar hele leuke shops

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01-2025
Op donderdag 02 augustus 2001 20:35 schreef -ProXy- het volgende:
Zoals hierboven ook al staat, gewoon naam oldenburg rijden en dan naar het Familia land (winkelcentrum) daar zitten een paar hele leuke shops
Ken je er nog meer in de buurt. Woon namelijk ook in Groningen. Wil er wel ff kijken weet alleen niet waar het echt aantrekkelijk is. Die in Oldenburg ken ik wel...

Verwijderd

Mediamarkts (jup, duits meervout) zijn altijd goedkoop. In iedere grotere stad zit er al een. Verder heb je nog de Promarkt, een soortgelijke zaak en de Saturn (idem aan vorige twee). Pak vanaf denbosch de trein naar Venlo (via tilburg of eindhoven) en dan de trein richting keulen. Na een half uurtje treinen vanaf venlo zit je al bij Mönchengladbach. Of je rijd direct door naar Keulen... Vergeet je reiskosten niet, die zijn rond de 80 piek ofzo, dus dan wordt die duitse camera ook weer duurder...

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:02
Als je naar Maastricht gaat en je neemt daar de Interliner naar Aken dan zit je vrij aardig in de buurt van de Media Markt die daar ligt (5 min). Verder zit er in het centrum nog een Saturn die niet zo groot is en iets buiten het centrum (Lohergraben) liggen nog wat computerwinkels zoals Aha-Computers, Mabster en Computer cash & carry.
Was errug handig in de tijd dat ik nog een OV jaarkaart had.
Pagina: 1