Toon posts:

MXstream comfigureren. help!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb windows 2k, maar de handleiding klopt niet i9n dit geval :', want als er volgens het boekje een scherm zou moeten komen genaam locatiegegevens, dan komt er een scherm network connection wizzard, en nou krijg ik het dus niet voor me kaar om die zooi go3ed te configureren.
volgens het boekje zou je voor de networkconnectionwizzard dus het scherm locatiegegevens krijgen.
heeft iemand enig idee hoe ik dit scherm tevoorschijn moet toveren?
zo ja vertel het me dan gouw, en zo niet, dan toch!

Verwijderd

Er staat ook in het handboekje dat die location wizard niet hoeft te komen als je het al eens ingevuld hebt. Even door clicken dus! (ik neem aan dat je het nu al voor elkaar hebt)

Verwijderd

Topicstarter
aha.... ik merk nu dat ik nog geen brief van XS4ALL heb ontvangen met alle benodigde info er in :(
hoop dat die brief snel komt!

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 23:32
in die brief staat waarschijnlijk alleen je Username / Password, die kna je denk ik ook wel verkrijgen als je de helpdeks even belt.

Maareh, je zou trouwens de rest wel gewoon moeten kunnen instellen hoor.

Verwijderd

Topicstarter
user name & pasword weet ik nog wel die moest ik zelf kiezen maarer staat als het goed is oock een ip...
ik ga wel ff de site van XS4ALL grondig inspecteren ofzow

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 23:32
Oh en dat scherm van die locatie gegevens, die boeit niet echt, die heb je waarschijnlijk al een keer gedaan, sla die stappen gewoon over en ga dan verder met die handleiding dan moet het denk ik wel lukken :)

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Op dinsdag 31 juli 2001 14:38 schreef knurftje het volgende:
user name & pasword weet ik nog wel die moest ik zelf kiezen maarer staat als het goed is oock een ip...
ik ga wel ff de site van XS4ALL grondig inspecteren ofzow
Als het goed is heb je de username / password al die moest je opgeven bij je aanvraag.
Gebruik die om in te loggen op het service centre (Knop bovenaan) en kijk bij hostnaam.
Die staat standaard op iets wat op je IP lijkt, FF de streepjes vervangen door een punt en klaar is Klara.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Topicstarter
het is al gelukt....
het is echt om te :9~ zo snel (vergeleken met casema dan he...)
Pagina: 1