Ik wil eigenlijk graag een sensor in huis voor mijn luchtvochtigheid en kwaliteit. Liefst één in de woonkamer en de slaapkamer. En eventueel buiten.
Nu zat ik naar Netatmo te kijken, die hebben best veel én is HomeKit enabled.
De Slimme Indoor Luchtkwaliteit Monitor (100 euro voor 1 of 170 voor 2) (Healthy Home Coach?) meet vochtigheid, luchtkwaliteit, geluid en temperatuur.
Het Slimme Weerstation (170) meet vochtigheid, luchtkwaliteit, geluid en temperatuur + geeft een ventilatie waarschuwing.
Hierop is een Buiten module (+ 60) aan te sluiten die vochtigheid, luchtkwaliteit, temperatuur en luchtdruk meet + het weer aangeeft.
Er is ook nog een additionele Indoor Module (+ 70) voor vochtigheid, temperatuur en luchtkwaliteit.
Ik heb nog wel wat vragen:
Nu zat ik naar Netatmo te kijken, die hebben best veel én is HomeKit enabled.
De Slimme Indoor Luchtkwaliteit Monitor (100 euro voor 1 of 170 voor 2) (Healthy Home Coach?) meet vochtigheid, luchtkwaliteit, geluid en temperatuur.
Het Slimme Weerstation (170) meet vochtigheid, luchtkwaliteit, geluid en temperatuur + geeft een ventilatie waarschuwing.
Hierop is een Buiten module (+ 60) aan te sluiten die vochtigheid, luchtkwaliteit, temperatuur en luchtdruk meet + het weer aangeeft.
Er is ook nog een additionele Indoor Module (+ 70) voor vochtigheid, temperatuur en luchtkwaliteit.
Ik heb nog wel wat vragen:
- Ik las hier op Tweakers een oude review van de eerste dat er geen log is (langer dan 24 uur). Het weerstation heeft die wel. Is dat nog zo? Het is wel fijn om trends te kunnen bekijken.
- Het weerstation is wel flink duurder voor die ventilatie waarschuwingen. Is dat het enige verschil.
- Kun je in homekit elke apparaat in een aparte kamer zetten?
- Ik zag ook de Koogeek (120) maar dat is best een lelijk ding. Maar veel andere merken zijn er niet.