Is er misschien iemand die mij uit kan leggen waarom elke 48 uur me internet uitvalt en dat ik me pc opnieuw op moet starten. Ik laat mijn pc 24 uur per dag aanstaan. Ik heb me internet provider al gevraagd maar ze kunnen niks vinden op het modem.
Vraag
Alle reacties
DHCP lease die niet goed vernieuwd wordt?
Geef je PC eens een statisch IP-adres.
Geef je PC eens een statisch IP-adres.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Ik weet wel wat van computers maar niet hoe je een statisch IP-adres geeft aan je pc. Doe ik dat vanuit de modem of op de computer.
Computer.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 22:04:
Ik weet wel wat van computers maar niet hoe je een statisch IP-adres geeft aan je pc. Doe ik dat vanuit de modem of op de computer.
https://support.microsoft...ws-change-tcp-ip-settings
Tja weetje. Deze hele post voldoet aan geen enkele eisen. Geen info wat voor machine het is, wat al geprobeerd is etc.
Snap eigenlijk niet waarom we hier tijd in steken.
Haha, ik ook nietLuchtbakker schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 22:11:
[...]
Tja weetje. Deze hele post voldoet aan geen enkele eisen. Geen info wat voor machine het is, wat al geprobeerd is etc.
Snap eigenlijk niet waarom we hier tijd in steken.
@Verwijderd allereerst welkom op Tweakers.
Mocht je dus toch nog hulp nodig hebben, open dan gerust even een nieuw topic. Zet daar echter wel minimaal het volgende in:
- Welke hardware gebruik je allemaal?
- Welke software?
- Hoe ziet je netwerk eruit?
- Wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd?
Op die manier komen we een stuk verder.[/]
Hoewel de manier hierboven niet netjes is en voortaan gewoon via een Report gemeld mag worden, hebben ze wel gelijk. Op Tweakers wordt net een beetje meer verwacht van een topic, dan alleen het 'dumpen' van de vraag. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 23:01:
Als we zo gaan doen laat dan maar zitten en sluit dit topic maar.
Mocht je dus toch nog hulp nodig hebben, open dan gerust even een nieuw topic. Zet daar echter wel minimaal het volgende in:
- Welke hardware gebruik je allemaal?
- Welke software?
- Hoe ziet je netwerk eruit?
- Wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd?
Op die manier komen we een stuk verder.[/]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.