BE AT THE BEAT ♫ DeComponeur.nl
@DeComponeur Tag is toegevoegd.
Dergelijke meldingen kunnen wellicht ook in het S&T-topic; de oplossing kan immers door iedere (eind)redacteur aangebracht worden, zonder dat daar inhoudelijk over gediscussieerd moet worden.
Dergelijke meldingen kunnen wellicht ook in het S&T-topic; de oplossing kan immers door iedere (eind)redacteur aangebracht worden, zonder dat daar inhoudelijk over gediscussieerd moet worden.
Dank je... en ik wil het daar best melden maar het S&T-topic is toch alleen voorXtuv schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 13:15:
@DeComponeur Tag is toegevoegd.
Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes

Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 45
BE AT THE BEAT ♫ DeComponeur.nl
Ja, dat is zo afgebakend om inhoudelijke discussies over artikelen in dat topic te voorkomen. Ik kan me niet voorstellen dat het melden van een ontbrekende tag inhoudelijke discussie gaat opleverenDeComponeur schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:26:
[...]
Dank je... en ik wil het daar best melden maar het S&T-topic is toch alleen voor
Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes![]()
Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 45