Geforce SDR Overclocken?

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008

• Reiko
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-08 12:08
Ik zou graag mijn beeldkaart overclocken maar ik weet niet echt hoe ik dat moet doen.
Kunnen jullie mij wat uitleg geven?

Ik heb een Guillemot 3D Prophet SDR.

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

Verwijderd

beeldkaart?

maar goed download coolbits.reg of gebruik powerstrip

ah zkie ut al je bent een belg

• Reiko
SuB: Vuile racist !!!
Ik heb niks tegen nederlanders maar er beginnen meer en meer nederlanders iets tegen mij te hebben omdat ik Vlaming ben.
Dan vraag alle Nederlanders zich af waarom Vlamingen iets tegen hun hebben.

Zijn er hier nog deftige vlaamse Tweakers die mij willen helpen. Ik ben nog maar 13 maar dat wil niet zeggen dat ik geen getweak wil leren en doen.

Verwijderd

Volgens mij was de opmerking van SuB bestemd voor je woordkeuze (beeldkaart ipv videokaart) en is er nix racistisch aan, maar dat mogen jullie zelf uitzoeken.
Hij geeft je in ieder geval wel het antwoord. Met het gratis proggie powerstrip kun je je core en mem freq. tweaken. Hou wel goed je temp.in de gaten van je gf proc. en mem. tnt-tjes ed lopen vast/slaan uit als ze oververhit raken. gf-jes willen nog wel eens langzaam afsterven. Eerste tekenen van oververhitting zijn lichte strepen op het scherm.

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Voor "ons" "nederlanders" komt het woord "beeldkaart" een beetje vreemd over.

Echter het feit dat je Belg/Vlaams bent verklaard je woordkeuze en daar is niets mis mee.. was gewoon ff wennen.

Aan je reactie is misschien te merken dat je 13 bent. Er was namelijk helemaal niets "anti Belgisch" aan de opmerking van Sub, gewoon ff van.. "eh? Beeldkaart? Ooh hij is een Belg vandaar...".

Ik zou dus ff mijn apologies aanbieden aan Sub.. Hij geeft namelijk WEL het antwoord hoe je je GF kan overclocken en bedoelde er helemaal niets mee.

Om dan meteen maar te zeggen "Dan vraag alle Nederlanders zich af waarom Vlamingen iets tegen hun hebben..".. nou ik heb niets tegen Vlamingen en als Vlamingen iets tegen MIJ hebben alleen omdat ik Nederlander ben.. nou sorry - dan heb ik een mooie behaarde kont welke gij mag kussen.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Orbit
  • Laatst online: 30-07 10:26
Hehe, m'n broertje was blijkbaar op z'n teentjes getrapt, SuB, vergeef het hem, hij is nog jong.

Anyway, ik wist wel al dat ik dat programmatje nodig ging hebben, maar ik weet zo niet direct waar ik het kan downloaden.

enne, wat zijn zo de gemiddelde haalbare clocksnelheden met zo'n Prophet sdr? zonder de heatsinks enzo te beginnen veranderen.

• Reiko
Door in een Ut clan te zitten en veel te ut'en kom ik enorm vaak nederlanders tegen.
Ik ken er dus veel die iets tegen Belgen hebben en dan een ietwat negatieve opmerking waarvan je ziet dat ik Belg/Vlaming ben komt vaak als een belediging aan.

Mijn Geforce SDR wordt wel heel warm al maar nu dat mijn kast open staat en een gewone kamer ventilator er tegen blaast is hem wat afgekoeld dus ik kan hem wat oc'en maar ik wil niet overdrijven.

Zoals mijn broer al vroeg..
waar kan je dat proggie downloaden?
En tot hoever kan ik gaan?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Hier kun je Coolbits downloaden:

http://www.tweak3d.net/faq/files/coolbits.reg

In welke clan speel je trouwens :)?

PC Specs

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik denk dat je beter wat extra fans / coolers in je PC kan aanbrengen. Je kast open zetten werkt tot op een zeker moment maar een dichte kast met een goede luchtstroom werkt veel beter. Door het goed plaatsen van enkele grotere fans krijg je een dusdanige luchtstroom dat je warme lucht uit je kast gaan en verse koele lucht je kast in.

Ik heb wel een engelse site gevonden welke hele goede coolers/fans verkopen alleen de engelse pound is nogal errrug hoog.. ben nu op zoek naar een Nederlandse of Belgische sites welke goede kwaliteit fans verkopen..

Overigens heb ik niets tegen belgen, en mensen die daar een opmerking overmaken zijn gewoon dom. Alleen bepaalde vlaamse woorden kunnen soms wat vreemd of grappig overkomen bij Nederlanders die daar dan om moeten lachen ofzo. Dat is absoluut niet negatief bedoeld, en het is ook niet anti vlaams ofzo. Wij nederlanders doen/zeggen ook wel dingen die bij jullie nogal raar overkomen.. beetje geven en nemen :)

Overigens is dat vlaamse accent bij belgische vrouwen wel heel erg lief & sexy :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Reiko
Bomberman: Bedankt voor de link.
Ik speel in A-A (instagib clan, A-A staat voor Auto-Aimers).

tazzman: De cooling van mijn kast laat ik aan mijn broer over. Het is wel nodig want mijn Athlon 800 en mijn Geforce SDR worden toch wel heel warm.

• Bomberman
[A-A] ken ik wel .. is DevilsAdvocate ook geen member van jullie clan? Ik speel trouwens bij -=PXG=- .. ook een instagib clan :). Misschien zie ik je nog wel op Skynet ;).

PC Specs

• Bomberman
Sorry .. ik was ff in de war met [AA] .. Army of Annahilation.

PC Specs

Verwijderd

Ik vind beeldkaart nix vreemds aan. Je weet toch waar hij het over heeft? Ik vind mobo en celly en dat soort dingen vreemdere woorden. wat dacht je dan van "kzie ut al" das toch nog weer vreemder?
Je moet gewoon niet zo zeiken.

• Reiko
Bomberman:
Ik heb je al op skynet gezien.
DevilsAdvocate is inderdaad een member van onze clan. Your_Dad, Scorpion, Kabuff, .. Je mist je niet van clan :)

-=PXG=-Kangaroo zat trouwens in DK waar ik ook nog in gezeten heb.

Ik weet niet of je ooit -=[DK]SpAwn=- hebt gekent. Dat was ik dus ;)
Nu ben ik [A-A]Anubis.

• Reiko
Waar kan ik nu die Powerstrip downloaden?
Mijn broer gebruikt liever dat programma zei hij.

• Bomberman
LoL, nee toch de goeie clan dan :) . Ik ken jou idd ook ([A-A]Anubis). Wie weet zien we elkaar binnenkort wel in een official war >:) .. iig op skynet.

Mzzls.

Ik ben trouwens -=PXG=-BombermanNL maar da had je al door denk ik ;) ...

PC Specs

• Bomberman
http://www.entechtaiwan.com .. maar voor alleen overclocken is Coolbits net zo goed hoor. Powerstrip kost geld en neemt geheugen in beslag (niet veel maar toch) ..

PC Specs

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Zeker ook de Det. 6.18 drivers downloaden!

Zelf hier net op mijn werk ff geprobeerd met de ASUS V6600 GeForce256 SDR Deluxe die in mijn workstation zit (erhm ja don't ask :) ) en onder Windows 2000 loopt de GeForce nu echt veel en veel beter en sneller dan met voorgaande drivers. (Hoewel er voor Win2K niet echt lekkere drivers waren).

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Yups, volgens anand heeft iedereen met een Gefroce profijt van de detonators 3.

Maakt dus geen moer uit welke geforce(2)

helaas hebben de tnt's geen profijt van deze kaart :(

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 12-08 16:25
wat doet die Coolbits eigenlijk ??? kan iemand mij dat uitleggen ??

• Rozz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 08:27

Rozz

I'm an Apogian!!

Met die coolbitsreg kun je bepaalde onzichtbare dingen aanvinken in eigenschappen van je beeldkaart :)

bijvoorbeeld de engine- en memoryclock

Verwijderd

nederlanders zuigen !!!!
:r :r :r :r

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op maandag 04 juni 2001 17:43 schreef Killfrenzy89 het volgende:
nederlanders zuigen !!!!
:? :?

een Belg die zich even moet afreageren :?

• THIJZEL
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nederlanders zuigen !!!!
correctie: nederlandse vrouwen zuigen (gelukkig maar)
lullig voor je dat de belgische dat niet doen, is best lekker :9~

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-08 14:29

Flexx

This side up

Wiens idee was het om Vlandere bij Nederland te trekken ??? Was dat niet het idee van een of andere Vlaamse gast ???

• THIJZEL
  • Niet online
Op maandag 04 juni 2001 17:46 schreef Pollewob het volgende:

[..]

:? :?

een Belg die zich even moet afreageren :?
ze hebben een beetje een minderwaardigheidscomplex denk ik....(logish trouwens B-)

• McFreak
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

nederlanders zuigen !!!!
wat is dat nu weer voor een onzinnige opmerking.
Heeft lekker veel met het onderwerp te maken vind je niet?
Ga die leuzen ergens op een muur spuiten ofzo, of ga ergens anders spelen!!

McFraGG de gekste !!

• McFreak
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

ze hebben een beetje een minderwaardigheidscomplex denk ik....(logish trouwens B-)
ook onzinnig en off-topic

McFraGG de gekste !!

• THIJZEL
  • Niet online
Op maandag 04 juni 2001 17:53 schreef RaR het volgende:

[..]

ook onzinnig en off-topic
sorry..

ohw kut dis ook offtopic en onbzinnig

• Bulldog