Dag Tweakers,
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop en vraag me af of jullie mij kunnen vertellen of een van de twee onderstaande laptops een degelijke keus voor je zal zijn.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk voor studie/werk, af en toe een spelletje (Dota 2/Starcraft 2). Voor het gamen hoef ik niet de hoogste graphics.
Wat is je budget?
Rond de €500,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, maar hoef er.onderweg niet veel mee bezig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Op vraag & aanbod ben ik op deze twee laptops uitgekomen:
V&A aangeboden: Acer Aspire 7 A715-71G-70GD
V&A aangeboden: Medion Erazer X6603 (30022681, Azerty)
De Medion erazer heeft een beter videokaart, maar die heb ik niet echt nodig denk ik. Verder heeft het een AZERTY lay-out. Beide laptops hebben 8g RAM en 256g SSD.
De Acer heeft een iets betere.processor(?), maar mijn kennis gaat niet verder dan meer GHz is beter. De Acer heeft een Intel Core i7-7700HQ en de.medion een i5-7300HQ.
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop en vraag me af of jullie mij kunnen vertellen of een van de twee onderstaande laptops een degelijke keus voor je zal zijn.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk voor studie/werk, af en toe een spelletje (Dota 2/Starcraft 2). Voor het gamen hoef ik niet de hoogste graphics.
Wat is je budget?
Rond de €500,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, maar hoef er.onderweg niet veel mee bezig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Op vraag & aanbod ben ik op deze twee laptops uitgekomen:
V&A aangeboden: Acer Aspire 7 A715-71G-70GD
V&A aangeboden: Medion Erazer X6603 (30022681, Azerty)
De Medion erazer heeft een beter videokaart, maar die heb ik niet echt nodig denk ik. Verder heeft het een AZERTY lay-out. Beide laptops hebben 8g RAM en 256g SSD.
De Acer heeft een iets betere.processor(?), maar mijn kennis gaat niet verder dan meer GHz is beter. De Acer heeft een Intel Core i7-7700HQ en de.medion een i5-7300HQ.