Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSSF
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-07 23:52
Ondanks de aantallen met slechte reviews bij de outlook app voor Android kom ik maar weinig oplossingen tegen op het net.

Voorheen werkte de Outlook app altijd prima op mijn telefoon, berichten openen ging snel, bijlages toevoegen ging prima etc.
De laatste tijd (maanden) is het dramatisch, afbeeldingen worden in het bericht zelf toegevoegd i.p.v. als bijlage en zijn vervolgens bij de ontvanger niet meer te openen. Ook het laden van de berichten duurt behoorlijk lang.

Op de computer gaat via de outlook website het toevoegen van bijlages laatste tijd ook 50% van de keren niet goed met als een gevolg een foutmelding, nog een keer proberen en het lukt dan soms wel.

Meer mensen met dit probleem? Iemand ideeën voor de oplossing, betere email app wellicht?

https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:06
Heb je via de app al eens contact opgenomen met de ondersteuning? Ik heb daar goede ervaringen met mijn password sync probleem is toen ook via deze manier opgelost.

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:25

TheVMaster

Moderator WOS
De laatste keer dat ik het checkte had de applicatie Outlook (voor Android) vrij weinig met Windows te maken.

Ik verplaats hem naar 'Android Smartphones'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:03

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@FSSF wellicht niet de oplossing die je wilt horen. Maar is het geen idee om te switchen naar een andere e-mailclient? Ik heb goede ervaringen met Boxer en Nine E-mail.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:25

TheVMaster

Moderator WOS
rens-br schreef op Monday 21 October 2019 @ 09:08:
@FSSF wellicht niet de oplossing die je wilt horen. Maar is het geen idee om te switchen naar een andere e-mailclient? Ik heb goede ervaringen met Boxer en Nine E-mail.
;-) Er is natuurlijk ook niets mis met Outlook :+

Maar aangezien je het issue ook hebt op de desktop, is er niet iets 'veranderd' aan je Exchange/Office 365 mail omgeving?

[ Voor 15% gewijzigd door TheVMaster op 21-10-2019 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSSF
rens-br schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:08:
Oh jawel hoor, stond ook in mij startpost. Ik ben niet gebonden aan de Outlook app, ik kon er echter altijd prima mee uit de voeten vandaar mijn vraag.
In de reviews bij de Outlook app in de Playstore staat het vol met klachten van de laatste maanden met vergelijkbare klachten. Ik kom echter weinig oplossingen tegen.
Daarbij ging ik er eigenlijk van uit dat een hoop mensen hier deze app ook gebruiken, is dat niet zo of heeft niemand hier er problemen mee?

Ik heb meerdere email accounts ingesteld in de Outlook app, allemaal hebben deze het probleem. Ik zelf heb geen instellingen bewust gewijzigd.

Ik zal eens kijken naar de genoemde apps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSSF
https://answers.microsoft...ba6a-5b9b9cde1185?page=14

Een hoop mensen met de zelfde problemen, echter verbaas ik me er enigzins over dat er niemand is in mijn kennisenkring of hier die de zelfde problemen ervaart. :P

Schijnt in ieder geval een soort bewust gedaan te zijn omdat het zogenaamd beter zou werken begrijp ik. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
Ik gebruik zelf Outlook en ik heb het even getest en bij mij werkt het gewoon. (Anekdotisch) vroeger was de Outlook app echt slecht, toen kon je niet eens een mail versturen. Maar nu werkt hij prima.
Pagina: 1