[Android / iOS] Call of Duty: Mobile

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Call of Duty Mobile is de officiële Call of Duty game speciaal ontwikkeld voor mobiele telefoons. Speel de iconische multiplayer maps en modes altijd en overal. Battle Royale battleground met 100 spelers? Snel 5v5 team deathmatch? Zombies? Sniper vs. snipers gevecht? Activision's free-to-play Call of Duty: Mobile heeft het allemaal.

FREE TO PLAY ON MOBILE
Console quality HD gaming on your phone with customizable controls, voice and text chat, and thrilling 3D graphics and sound. Experience the thrill of the world’s most beloved shooter game, now on your phone for easy on-the-go fun.

BELOVED GAME MODES AND MAPS
Play iconic multiplayer maps from Call of Duty®: Black Ops and Call of Duty®: Modern Warfare®, available for the first time for free. Or squad up with friends in a brand new 100-person battle royale survival map. Join the fun with millions of players from all around world!

CUSTOMIZE YOUR UNIQUE LOADOUT
As you play CALL OF DUTY®: MOBILE you will unlock and earn dozens of famous characters, weapons, outfits, scorestreaks and pieces of gear that can be used to customize your loadouts. Bring these loadouts into battle in thrilling PvP multiplayers modes like 5v5 team deathmatch, frontline, free for all, search and destroy, sniper battle, and battle royale.

COMPETITIVE AND SOCIAL PLAY
Use skill and strategy to battle to the top in competitive Ranked Mode or to win the most Clan prizes as you play with friends. Compete and fight against millions of friends and foes in this thrilling free to play multiplayer shooter.

CHOICE AND COMPLEXITY
Whether in gameplay, events, controls, or loadouts, CALL OF DUTY®: MOBILE offers complexity and depth in an ever-changing experience.
Have what it takes to compete with the best? Download CALL OF DUTY®: MOBILE now!
Note: An internet connection is required to play this game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Leuk spel, speel het nu een tijdje. Om de een of andere reden vind ik het leuker dan PubG Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-04 09:52

Oulewappeur

OmNomNom

Speelt goed weg! Tot nu toe weinig problemen alleen dat mijn vingers af en toe de knoppen missen haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyDon
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-05 20:32
Oulewappeur schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:45:
Speelt goed weg! Tot nu toe weinig problemen alleen dat mijn vingers af en toe de knoppen missen haha!
Ik heb precies hetzelfde. De knoppen liggen gewoon natuurlijk iets te laag voor mijn handen. Is er een mogelijkheid om bijv. de knop een beetje omhoog te verplaatsen in de settings? (Ik heb nog geen tijd gehad om te kijken).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
JohnnyDon schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 13:48:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. De knoppen liggen gewoon natuurlijk iets te laag voor mijn handen. Is er een mogelijkheid om bijv. de knop een beetje omhoog te verplaatsen in de settings? (Ik heb nog geen tijd gehad om te kijken).
Ja die is er. Je wordt na het starten van de game ook letterlijk de settings in geforceerd waar ze de opties laten zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14-05 21:05
Voor wie het leuk vind heb ik een clan aangemaakt: GoTweakers (Gathering of Tweakers) Stuur me even een DM via tweakers met je username van COD als je de clan wil joinen of zoek de clan even op.

Laat sws even weten via DM wat je username is. Op die manier voorkomen we dat we lui in de clan krijgen die niet actief zijn op dit forum.

[ Voor 32% gewijzigd door dm-dutchman op 22-10-2019 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-05 07:57
Het is een geweldig goed spel voor Smartphone begrippen maar nu ik het zo een aantal weken speel, vind ik het steeds minder uitdagend worden. De Team Deadmatch potjes zijn geinig maar duren te kort vind ik. Als je beetje een redelijke speler bent heb je zo,n potje binnen 6 minuten afgerond. Ik wil potjes spelen wie het eerste bij de 150/200 is.

Overigens heb ik het gevoel dat je veelal tegen bots speelt met hier en daar wat echte spelers. Ik ben Level 54 maar vrijwel elk potje haal ik makkelijk 20 kills of meer. Als ik dan zie dat mijn teamgenoten niet eens 1 kil hebben behaald, zorgt dit toch voor een hoop vraagtekens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14-05 21:05
Shiny Disco schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:51:
Overigens heb ik het gevoel dat je veelal tegen bots speelt met hier en daar wat echte spelers.
Dat gevoel heb ik ook met BR. Ik win ruim 90% van de potjes met meer dan 8 skills. Het valt me op dat als "spelers/bots" me zien ze gelijk een schilt of medkit droppen voor ze beginnen met schieten. Ik denk er niet eens over na om eerst een medkit te droppen, ga gelijk voor de kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Kan je in dit spel een groep aanmaken met 5 mensen die allen 20+ kills doen per spel? Tegen vooral bots wordt dat een slachtpartij... ;)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-05 07:57
dm-dutchman schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 23:25:
[...]

Dat gevoel heb ik ook met BR. Ik win ruim 90% van de potjes met meer dan 8 skills. Het valt me op dat als "spelers/bots" me zien ze gelijk een schilt of medkit droppen voor ze beginnen met schieten. Ik denk er niet eens over na om eerst een medkit te droppen, ga gelijk voor de kill.
BR speel ik niet. De BR in Call of Duty Mobile is gewoon een 1 op 1 kopie van PUBG Mobile maar dan met een COD skin erover heen. Van PUBG Mobile weet ik overigens dat je een hele lange tijd tegen bots speelt dus dat zal bij deze BR niet onverminderd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foekie01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-07-2024
Erg leuk spel, leuk dat hier nu ook een topic voor is ! :)
Heb het nu een aantal keer gespeeld, maar het voelt echt lekker soepel en het speelt lekker snel weg. Even paar minuten tijd doden, hoppa een potje of twee en go :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kennethtims
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-04 14:41
Ranked speelt wel lekker weg! BR ben ik nog niet helemaal van overtuigd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Benieuwd of er naast fb nog een andere manier van inloggen komt

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-05 15:42

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Net een potje Gun Game gedaan.

Het speelt erg lekker en soepel aan :)

Ik heb hieronder een gameplaytje waarbij ik won:

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:49
Zo ontzettend blij dat ik na het refunden van de nieuwe call of duty op pc, ze ook niet vertrouwd heb met het downloaden van de mobile versie.

Misschien wel de grootste scam die ik in jaren heb gezien in de gaming wereld. hopelijk komen hier hele dikke rechtzaken over en mag het van mij allemaal opgedoekt worden,

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05:09
Oke leg eens uit @Skybullet

Ik vind het een prima speelbaar game op de telefoon.
Dat ze overal geld uit willen slaan is logisch is immers een bedrijf.
Wat denk je dat jou baas doet?

Ik kan maar 3 speeltype vinden vooralsnog klop dat?
Ranked/royal / “casual”.

Zombie is nog niet gelanceerd momenteel of zie ik weer eens iets over het hoofd

[ Voor 30% gewijzigd door fevo-1190 op 26-10-2019 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Laatst online: 12:49
Rigged halloween lootboxes, angry joe en velen anderen hebben er al een video over gemaakt. Sjoemelen met cijfers en percentages, je kijgt pas bij de 9de of 10de keer een lootbox openen ( die steeds duurder wordt) het echte item dat je wil. Iedere keer elke keer bij elke gebruiker. Waardoor je meer dan 100 dollar betaald uiteindelijk. I
Wat denk je dat jou baas doet?
Niks van dat, ik werk namelijk niet bij een commercieel bedrijf gelukkig. Voor mij dus ook nooit targets of winstcijfers of whatever voor stress daarbij komt kijken. Ik kom naar werk en ga weer naar huis, nooit overwerk, nooit na dienst nog iets, heerlijk.

Back on topic, ik kan niet wachten op de rechtzaak :)

7800X3D - B650E Aorus Master - 32GB 6000Mhz - 4090 FE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:45
@Skybullet ben het met je eens dat die lootboxes waardeloos zijn. Maar voor een gratis spel vind ik hem erg lekker weg spelen als je de lootboxes negeert. Het is (nog) niet het oude Pay2Win, maar inderdaad niet zoals de eerste games voor de smartphones (geen reclame, geen inkomsten, gewoon een stelletje hobbyisten die een spelletje in mekaar knutselden en het daar bij lieten).

Merk wel dat een aantal killstreaks en vooral de Grenade Launcher erg overpowered zijn. Had net de VTOL killstreak uit een airdrop, dat ding gaf me een stuk of 20 kills in een minuut... Potje was ook met 3 minuten afgelopen ofzo. Op deze kleine maps is dat gewoon niet leuk meer, je hebt nergens om je te verstoppen of iets. Verder meer dan tevreden, zeker voor een gratis spel als je even lekker van je af wilt schieten :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-04 01:56

Redneckerz

A place to be.

Skybullet schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 20:10:
Zo ontzettend blij dat ik na het refunden van de nieuwe call of duty op pc, ze ook niet vertrouwd heb met het downloaden van de mobile versie.

Misschien wel de grootste scam die ik in jaren heb gezien in de gaming wereld. hopelijk komen hier hele dikke rechtzaken over en mag het van mij allemaal opgedoekt worden,
Vind het een lastig verhaal. Speel de game ook sinds launch van tijd tot tijd (en gereviewed) maar de lootboxes vind ik hier veel meer in verhouding staan met de hoeveelheid content die er in het begin was. Bovendien stijg je al snel in rang als je gewoon lekker potjes speelt, dus de noodzaak van een lootbox is minder aanwezig. In die zin is het dan wel vreemd dat ze het erin hebben gestopt.

Ergo, bij Mario Kart Tour vind ik de gacha mechanieken en lootboxes veel hinderlijker, omdat deze structureel zijn en de basis content in eerste instantie nogal karig was. Ook stijg je minder snel in rang, waardoor dergelijke mechanieken veel verleidelijker worden.

Speel je dit spel ook toevallig? Hoe ervaar jij dit?

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

heb een 'tweakers' clan aangemaakt bij ios, user 'hollandhards'

knalt wel lekker voor een mobiele game, maar matchmaking is best slecht. Zitten potjes tussen met een kd van 25/30 [..] tegenstanders die je 10x doodschiet (best leuk voor ze ...)

die BR modus werkt wel gaaf, jammer dat ie zoveel batterij zuipt :) win rate van 80% nu :+

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 11-11-2019 11:10 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Even schot in het diepe; zijn er nog tweakers die dit spelen?
Vandaag kreeg ik een forse update binnen (1,8GB) en Season 6.

Ik speel het nog redelijk vaak, vooral om het even lekker oppakt, korte potjes zijn en ik het na een half uur weer kan weg leggen.
We gaan zien of Season 6 het leuker maakt of juist niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Beta schreef op woensdag 29 april 2020 @ 08:40:
Even schot in het diepe; zijn er nog tweakers die dit spelen?
Vandaag kreeg ik een forse update binnen (1,8GB) en Season 6.

Ik speel het nog redelijk vaak, vooral om het even lekker oppakt, korte potjes zijn en ik het na een half uur weer kan weg leggen.
We gaan zien of Season 6 het leuker maakt of juist niet..
Yes, ik speel het soms nog. Echter speel ik uitsluitend 'search & destroy' en merk ik dat ik na een aantal maanden de vaste maps wel moe begin te worden. De S&D maps zijn al geruime tijd hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Niet online
robcoenen schreef op woensdag 29 april 2020 @ 10:39:
[...]

Yes, ik speel het soms nog. Echter speel ik uitsluitend 'search & destroy' en merk ik dat ik na een aantal maanden de vaste maps wel moe begin te worden. De S&D maps zijn al geruime tijd hetzelfde.
S&D maar enkele keren gespeeld, ik zal het eens een nieuwe kans geven.
Ik speel vooral rankend en unranked MP matches.

Sinds een tijd speel ik wel met de Dualshock controller en dat is wel een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Laatst online: 22-04 09:53
Beta schreef op woensdag 29 april 2020 @ 12:01:
[...]

Sinds een tijd speel ik wel met de Dualshock controller en dat is wel een verademing.
Ik dacht dat er bewust geen controller support was?
Als dat er nu wel is ga ik gelijk een controller kopen, krijg last van mijn handen van die krampachtige touch besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Niet online
Zspirit schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 08:44:
[...]

Ik dacht dat er bewust geen controller support was?
Als dat er nu wel is ga ik gelijk een controller kopen, krijg last van mijn handen van die krampachtige touch besturing.
Jahoor, wel Android 10 vereist. Maar werkt prima :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Beta schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 09:25:
[...]

Jahoor, wel Android 10 vereist. Maar werkt prima :-)
Dan ga ik vandaag opzoek naar een controller.
Heb het spel gister ontdekt en vind het super leuk maar de besturing is gewoon niet fijn.
Ik heb nu nog last van mijn hand van de 2/3 uur spelen gister.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beta
  • Niet online
Zspirit schreef op dinsdag 5 mei 2020 @ 09:29:
[...]

Dan ga ik vandaag opzoek naar een controller.
Heb het spel gister ontdekt en vind het super leuk maar de besturing is gewoon niet fijn.
Ik heb nu nog last van mijn hand van de 2/3 uur spelen gister.
https://blog.activision.c...t-for-Call-of-Duty-Mobile

Xbox kan dus ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Iemand nog opzoek naar een clan member?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BWf4cvbQj8veSmLPQzGo7N-OkTs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tc1mNuuBbKieCJaDEd2QZxeM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumberworld
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-01-2021
.

[ Voor 99% gewijzigd door Cumberworld op 29-12-2020 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb jullie toegevoegd 😊

Ook ik zoek nog wat vrienden om mee te spelen. M'n nickname is Seamoreminus . Voor de fans van slechte vertalingen: zeemeermin 😅

Ik speel vrijwel geen BR, liefst competitive.

Ik merk dat ik dit spel liever speel dan games op m'n PlayStation de laatste tijd. Het is zo handig dat het op m'n telefoon en tablet snel beschikbaar is en ik ben fan van competitieve shooters. Vroeger speelde ik graag Counter Strike bijvoorbeeld.
Ook de controls hebben ze zo goed gedaan, het speelt echt lekker!

Canon EOS R | Olympus OM-1

• Beta
  • Niet online
Ik speel ook dagelijks. username: juiCYApple
Altijd MP en dan bij voorkeur Frontline, Hardpoint, Domination en soms SnD.
Zowel ranked als unranked, maar het nieuwe season moet ik nog mee starten op ranked.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qnCG57a9tr-xE0r6lF5eGs5kxLM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XYbLaULS2aSe0OEQSfm85XWx.jpg?f=user_large

En ik speel dit ook vaker dan de PS4. Lekker ff op de bank een paar potjes terwijl de rest van de familie gewoon van de TV kan genieten.

Merk wel dat met de PS4 controller het rennen niet prettig werkt. Geen idee of dat de controller is of dat de commands naar de game niet lekker werken. Het luistert heel nauw en soms wil je rennen maar geef je input tot lopen.

Anyway, ik speel het genoeg dus :-)

Hoe vinden jullie de gunsmith so far? Ik heb nu de KN44, DR-H op max level. Nu bezig met de GKS en ICR.
De GKS kan je af en toe echt potjes mee domineren. Super agile, goede range en lekker accuraat.
Zelfde voor de ICR, al is dat meer een assault rifle.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K2DQaAkxLM8FmQZ8bannDA8EUmc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ARiMqX8bSy2a4Z8nVT3rmbwi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door Beta op 20-08-2020 11:28 ]

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Zijn er mensen die op een pc via een emulator spelen?

Spel is enorm traag met lage FPS als ik het via Bluestacks (of een ander emulator) probeer te spelen.

Specs van laptop:
-CPU: i5 1035G4 1.10GHZ / 1.50GHZ

-RAM: 8gb

-No GPU

-Windows 10

-SSD drive

• Beta
  • Niet online
ThaddeusX schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 14:28:
Zijn er mensen die op een pc via een emulator spelen?

Spel is enorm traag met lage FPS als ik het via Bluestacks (of een ander emulator) probeer te spelen.

Specs van laptop:
-CPU: i5 1035G4 1.10GHZ / 1.50GHZ

-RAM: 8gb

-No GPU

-Windows 10

-SSD drive
Via Bluestacks levert je zonder pardon een lifetime ban op.
Ik zou er mee uitkijken ;)

Ik heb geen ervaring met Bluestacks.
De officiele tencent emulator zou wel moeten werken.
https://gameloop.fun/

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Beta schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 17:07:
[...]

Via Bluestacks levert je zonder pardon een lifetime ban op.
Ik zou er mee uitkijken ;)

Ik heb geen ervaring met Bluestacks.
De officiele tencent emulator zou wel moeten werken.
https://gameloop.fun/
Goed om te weten!

Maar Gameloop is ook traag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CODePROF
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10-04-2023
Zijn er mensen die aan de COD Mobile tournament meedoen? Ik ben naar stage 2 maar ik moet of zelf een team samenstellen of meedoen met een bestaande team (heeft de voorkeur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
Nee, maar ik begrijp ook niet echt hoe je mee kan doen in dat tournament. Moet je in competitive dan een bepaalde rank hebben?

Ik zou wel graag mee willen doen :) Ik zit momenteel op Pro IV, bijna Pro V. Ik zou graag in de Master ranks eindigen dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CODePROF
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10-04-2023
Je kon tot eind juli meedoen met de eerste stage, als je die hebt behaald kun je door naar de 2e fase en dat is tot de 23e van augustus. Vind het jammer als ik niet mee kan doen alleen omdat ik geen team heb en de ontwikkelaars niet eens een functie hebben gemaakt om makkelijk een team samen te stellen voor het toernooi. De prijzenpot is een miljoen dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Zijn er hier mensen die niet meer kunnen inleggen met Facebook? Ik krijg een leuke pop up met de confirm button buiten mijn scherm Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nomBVvMRmCUAjYMXG5xSvIPT8P0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zvV8z1VkPs8kwGhnyLj89g4Y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:46
Speel hem nu ook, zwager had me dit spel aangeraden en ik vind het een prima shooter voor op een mobieltje.
Ik verbaas me er ook over dat ik iedereen die ik tegen kom eerder neer heb dan dat ik zelf neerga :')

Als ik Battlefield V op mijn PS4 speel dan moet ik een stuk meer moeite doen om goed mee te komen.

Wel leuk spel om als de dames thuis rond koffietijd GTST zitten te kijken op de bank met oordoppen in en af en toe een slok koffie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Vlassie1980 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 16:29:
Speel hem nu ook, zwager had me dit spel aangeraden en ik vind het een prima shooter voor op een mobieltje.
Ik verbaas me er ook over dat ik iedereen die ik tegen kom eerder neer heb dan dat ik zelf neerga :')

Als ik Battlefield V op mijn PS4 speel dan moet ik een stuk meer moeite doen om goed mee te komen.

Wel leuk spel om als de dames thuis rond koffietijd GTST zitten te kijken op de bank met oordoppen in en af en toe een slok koffie :+
hier idem; standaard top 3 (en ben alles behalve goed) verdenk het systeem van 'bot spelers' of de rest heeft een heeeele trage telefoon :+ (installeer m eens op pc via emulator = godlike)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
Speelt hier iemand mee aan de kampioenschappen? Ik zoek nog wat goede teammates om de kwalificaties door te komen :) Zojuist ben ik weer gekwalificeerd voor het tweede weekend.

Ik zit momenteel op Pro 3 rank, heb 'm expres wat lager gehouden zodat de kwalificaties wat beter te doen zijn. Normaal zit ik rond Master 3-5.

Voeg me maar toe als je mee wilt spelen: Seamoreminus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
Ik weet dat dit een vrij deaud topic is. Maar uit interesse, is er iemand de groepsfase doorgekomen van de kampioenschappen?

Ik zat bij lange na niet in de top 256, dus ik moet het doen met de leuke skins die ze uit hebben gedeeld :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@FeareX zal je straks toevoegen; speel n m zo nu en dan nog wel eens, vond het voor mobiel een geslaagde game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Iemand die COD Mobile speelt en een idee heeft wat die gouden invincible laag is die spelers soms hebben? Het lijkt erop dat mensen zichzelf voor een aantal seconden een schild kunnen aanmeten dat kogels opvangt zonder schade.

Ik kan er niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1339482

Werken die Call Of Duty Mobile graphics settings hetzelfde als op de PC?
Ik heb een Iphone 11.
Ik heb de graphics nu op het hoogste te staan.
Of moet je hier de nieuwste Iphone hier voor hebben?

Ik heb nu de Otterbox Gaming Clip voor de xbox controller met iphone 11 voor Call Of Duty Mobile.

En ik heb de Iphone Lightning HDMI Adapter.
Dan heb je groot beeld op je TV of Monitor + Xbox controller met Call Of Duty Mobile.

Mischien is het gaaf om een algemeen Topic aan te maken op Tweakers over Mobile Gamen?
Ik ben hier zelf niet al te handig in.

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 1339482 op 21-06-2023 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjamo
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 13:15
Ik had geen idee dat hier een topic was voor dit spel :)

Ik speel het samen met mijn partner, bijna vanaf het begin in vlagen, en met veel plezier.

Ik ben er slecht in en misschien is dat wat het interessant houdt voor me. We hebben lol in het spelen van clan wars, en spelen zoveel mogelijk de events. Dat dwingt je uit je comfort zone en geeft afwissling.

Voor mij is het naast World of Warcraft het spel dat ik het langste speel nu. Wow speelde ik een jaar of 12, vanaf het begin.

Zijn er meer mensen hier die dit spel (codm) nog met plezier spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeareX
  • Niet online
@Sjamo ik heb het een hele tijd erg veel gespeeld. Ik heb daardoor veel wapens op hoge levels en leuke skins unlocked enzo. Maar het heeft uiteindelijk wel m'n interesse verloren. Ik kan niet echt benoemen waarom. Nu weer opstarten voelt als "veel moeite", dus ik doe er eigenlijk niks meer mee.

Ik heb destijds in de Europese kampioenschappen een poging gedaan, maar kwam maar tot de tweede of derde ronde. Daar won je wel een mooie skin mee iig :D

Hoe speel je de game? Ik had altijd een 4-vinger HUD en daarmee kwam ik altijd heel goed mee op m'n iPad.

Edit: ohja en ik heb nu een 64GB iPad en daar past de game simpelweg niet meer op. Dat telt ook mee :+

[ Voor 8% gewijzigd door FeareX op 08-04-2024 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjamo
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 13:15
FeareX schreef op maandag 8 april 2024 @ 12:25:
@Sjamo ik heb het een hele tijd erg veel gespeeld. Ik heb daardoor veel wapens op hoge levels en leuke skins unlocked enzo. Maar het heeft uiteindelijk wel m'n interesse verloren. Ik kan niet echt benoemen waarom. Nu weer opstarten voelt als "veel moeite", dus ik doe er eigenlijk niks meer mee.

Ik heb destijds in de Europese kampioenschappen een poging gedaan, maar kwam maar tot de tweede of derde ronde. Daar won je wel een mooie skin mee iig :D

Hoe speel je de game? Ik had altijd een 4-vinger HUD en daarmee kwam ik altijd heel goed mee op m'n iPad.

Edit: ohja en ik heb nu een 64GB iPad en daar past de game simpelweg niet meer op. Dat telt ook mee :+
Wat zonde dat je je interesse verloren hebt in een spel waarin je zoveel tijd hebt geinvesteerd. Maar zo zal het vaak gaan denk ik. Misschien wel vooral als je redelijk competitief ingesteld bent :) Dat zag ik tenminste in het verleden vaak gebeuren in spellen.

Ik speel heel simpel met 2 duimen. Wel met gevechts-uitrusting zoals we het hier noemen (duimpjes om oververhitte duimen te voorkomen). Ik heb 3 en 4 vinger geprobeerd maar ik speel het spel graag relaxed (liggend /zittend /hangend) en voor mijn plezier, niet om kramp te krijgen of om geforceerd in een bepaalde houding te moeten spelen omdat ik anders mijn vingers niet op de juiste positie krijg. Dat heeft als gevolg dat ik minder spannende moves kan maken in het spel, maar dat lijkt soms ook weer voordelen te hebben. Niet alle slippers en sliders zoals ik ze noem, hebben voordeel van wat ze doen. Veel lijken vooral na te willen doen wat ze op youtube zien, maar missen de vaardigheid om er iets nuttigs uit te halen :)

Ik speel op mijn telefoon en dat heeft oa tot gevolg dat ik vijanden soms niet (tijdig) zie. Dan zegt het spel "enemy in sight", en ik denk waar dan? En dan lig ik op de rug :)

Allemaal deel van de lol hier. Wat helpt is dat je redelijk op vaardigheid gematcht wordt tegenwoordig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-05 22:14
Sjamo schreef op dinsdag 9 april 2024 @ 09:23:
[...]

Wat zonde dat je je interesse verloren hebt in een spel waarin je zoveel tijd hebt geinvesteerd. Maar zo zal het vaak gaan denk ik. Misschien wel vooral als je redelijk competitief ingesteld bent :) Dat zag ik tenminste in het verleden vaak gebeuren in spellen.

Ik speel heel simpel met 2 duimen. Wel met gevechts-uitrusting zoals we het hier noemen (duimpjes om oververhitte duimen te voorkomen). Ik heb 3 en 4 vinger geprobeerd maar ik speel het spel graag relaxed (liggend /zittend /hangend) en voor mijn plezier, niet om kramp te krijgen of om geforceerd in een bepaalde houding te moeten spelen omdat ik anders mijn vingers niet op de juiste positie krijg. Dat heeft als gevolg dat ik minder spannende moves kan maken in het spel, maar dat lijkt soms ook weer voordelen te hebben. Niet alle slippers en sliders zoals ik ze noem, hebben voordeel van wat ze doen. Veel lijken vooral na te willen doen wat ze op youtube zien, maar missen de vaardigheid om er iets nuttigs uit te halen :)

Ik speel op mijn telefoon en dat heeft oa tot gevolg dat ik vijanden soms niet (tijdig) zie. Dan zegt het spel "enemy in sight", en ik denk waar dan? En dan lig ik op de rug :)

Allemaal deel van de lol hier. Wat helpt is dat je redelijk op vaardigheid gematcht wordt tegenwoordig.
Dat herken ik ja, 'enemy in sight' bij het respawnen :+ Mijn telefoon is behoorlijk vlot, maar soms krijg je al een duimpje omhoog terwijl de mijne nog aan het laden is.

Het blijft verslavend, heb nu mijn kind als friend en dan rennen we samen door zo'n level 'papa links van je' . . .

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Water_824
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 18-02 01:14
Hoe kun je zien of je tegen bots speelt?

Idd ik speel met Iphone 11, met gaming clip + Xbox Elite controller.

Iemand?
Pagina: 1