Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:04
Hallo mede-tweakers,

In het grote bos van de video-doorbells doorzie ik het niet meer.

Ik ben op zoek naar goede ervaringen en heb deze wensen:

- 1080p
- grote kijkhoek 180°
- onvif (integratie met domoticz en/of google home)
- lokale opslag (geen duur abbo)
- voeding via bekabeling van de huidige deurbel evt nieuwe voeding.
- wifi

Nu zijn er 100'en soorten, zoals:
- Doorbird (erg duur, en volgens mij geen integratie met alexa/home)
- Skybell
- Amiko
- Dahua en Hikvision
- Nsc-db2 (in europa geloof ik niet te koop, voldoet wel het meest een mijn wensen)

Welke gebruiken jullie?

[ Voor 9% gewijzigd door DaYwaLkUr op 20-10-2019 14:38 ]

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-11 18:04
Ik ben hier zelf nu ook naar opzoek.

- Je hebt ook nog de eufylife video doorbell.
- dbell
- ik heb begrepen dat wyze later dit jaar misschien ook met een deurbel uit komt (dat of een buiten camera)

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-11 20:31

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Nsc-db2 heeft maar een kijkhoek van 105 graden. Dus die zou dan afvallen.
The NSC-DB2 has a 2.2mm Fixed Lens. That means it’s fixed at one length; it can't optically zoom in and out. The longer the focal length on a fixed lens camera, the more zoomed in it is and the more close-up detail you'll be able to see. But the shorter the focal length, the wider the field of view and the more area your surveillance will cover.

The NSC-DB2 has a fixed length of 2.2mm, giving it a horizontal field of view of 105°.
Wat vind je van de Hikvision trouwens? https://hq-securityshop.n...ifi-deurbel-incl-voeding/

[ Voor 86% gewijzigd door Luchtbakker op 21-10-2019 09:31 ]

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

DaYwaLkUr schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 14:36:
Hallo mede-tweakers,

In het grote bos van de video-doorbells doorzie ik het niet meer.

Ik ben op zoek naar goede ervaringen en heb deze wensen:

Welke gebruiken jullie?
Nu zijn er 100'en soorten ---> pricewatch bevat deze lijst o.a
- 1080p
- grote kijkhoek 180°
- onvif (integratie met domoticz en/of google home)
- lokale opslag (geen duur abbo)
- voeding via bekabeling van de huidige deurbel evt nieuwe voeding.
- wifi
Nu zijn er 100'en soorten, zoals:
- Doorbird (erg duur, en volgens mij geen integratie met alexa/home)
- Skybell
- Amiko
- Dahua en Hikvision
- Nsc-db2 (in europa geloof ik niet te koop, voldoet wel het meest een mijn wensen)
Waarom is het dik gedrukte tekst niet opgenomen in je "eerste" lijst ? beetje warrig geheel zo ..

Wat en waarom is nu je wens ?

Je zou een overzicht kunnen maken met de algemene video deurbel capaciteiten die elk produkt heeft zoals - "push button to ring"
Waar onderschijden deze van elkaar ? wat zijn "dure" features .. bv cloud opslag

Zijn er NAS intergraties (video = camera motion detection op nas? oid)

Tja vanalles

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:04
Luchtbakker schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:24:
Nsc-db2 heeft maar een kijkhoek van 105 graden. Dus die zou dan afvallen.

[...]

Wat vind je van de Hikvision trouwens? https://hq-securityshop.n...ifi-deurbel-incl-voeding/
Lijkt me goed, hier heb ik een beter gevoel bij als een of ander B-merk. Alleen was ik op zoek naar bevindingen. Ik had ook gekeken naar de Dahua, deze was prima, alleen de Infra-rood ging pas aan na 5 sec.. dit is te lang.

• Sebben
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:49

Sebben

https://pixelpet.io

Ik ben zelf net opzoek naar een cameraoplossing. Wellicht geintegreerd in een deurbel, maar die moet dan ook met motion geactiveerd worden, voordat er aangebeld wordt. Ik zie dat die van Hikvision dat doet. Nu ik het Hikvision arsenaal zie, is misschien een gewone camera (ook) een goed idee.

Met oog op privacy: we zitten op het eind van een doodlopende weg met 1 buurman, die is ook voorstander.

Ik realiseer me dat dit niet een hele waardevolle bijdrage is en nogal een omweg om te zeggen dat ik meekijk :)

PixelPet: genereer GRATIS met direct toegang tot de meeste Civitai modellen. Snel aan de slag op Telegram of Discord

• vincenttor
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-11 23:31
Ik heb een Dahua model liggen, ellende met de App die ik niet draaiende kon houden op m'n android telefoon en als de bel af ging was toon die je hoorde slecht, zacht en niet instelbaar.
evenals het laden voor dat je beeld en geluid had was dusdanig lange sat de persoon meestal al weggelopen was.

Toen een hikvision gekocht waar ook een fingerprint reader in zit.
deze reageert een stuk sneller, en de als die afgaat is het niet te missen want blijft continue gaan.

Zal even wat beelden eraf plukken van de camera als ik. Thuis kom.

Edit:

kan even niet direct in de deurbel , paswoord vergeten |:( en reset blijkt niet zo simpel of een hard reset te zijn dus moet de dealer even lief aankijken....

http://www.aliexpress.com...1602_1,searchweb201603_52

nu is die iets aan de prijs , maar ja ik vond het leuk en wil de vingerprint en rfid functie gaan gebruiken.
de goedkopere hikvision modellen werken natuurlijk net zo goed.

[ Voor 43% gewijzigd door vincenttor op 21-10-2019 22:21 ]

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:37

Woohooo

Smilie, James Smilie

Al een keuze gemaakt intussen?

Met wat zoeken kwam ik via de Nsc-db2 hier uit.
Ik zit met hetzelfde lijst op de 180gr hoek na. Levering in Europa is nogal lastig schijnbaar.

• Freubel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 07:05
Ik heb zelf de DB1 die onder verschillende merken geleverd wordt. Bevalt op zich prima.
https://ipcamtalk.com/thr...-slot-and-940nm-ir.22155/

Een quote is een gebrek aan originaliteit

• Super_Driver
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Weet iemand een video doorbell met RTSP ONVIF die ook echt werkt met bijvoorbeeld synology notificaties and recording (nice to have H.265) die geïntegreerd met mijn bestaande deurbel en trafo (gime) mechanische deurbel, zodat de (smart functies) extra zijn en de deurbel gewoon werkt.

Hikvision DS-KB6403-WIP of DS-KB6003-WIP?

NSC-DB2 doorbell?

Hij komt op een beetje lage hoogte te hangen en ik weet niet goed hoe ik hier rekening mee kan houden? Lens?

Iemand ervaring met deze setup en zijn ervaringen wil delen?
Pagina: 1