Is zeker een optie. Dan weet je zeker dat alles werkt zoals het zou moeten. Volgens mij duurt het altijd 1 week voordat de PC in Nederland te koop is.
Het is echt niet heel moeilijk, maar als Windows echt opnieuw geïnstalleerd moet worden, vraag ik me even af of je de juiste drivers kunt vinden.
Wat wil je er overigens mee gaan doen? 600 euro is best veel voor een simpele PC. Voor minder heb je een PC die je door een bedrijf in elkaar laat zetten. Dan moet je wel de componenten zelf uitzoeken (kan op Tweakers mee geholpen worden), want PC-winkels verkopen nog te vaak PC-slopende rotzooi voor veel te veel geld. Als je dan bij het bestellen assemblage en Windows installeren toevoegt (Windows installeren kan eigenlijk iedereen wel) , heb je een computer die achteraf veel beter uit te breiden is.
Je kunt trouwens ook een ex-bedrijfsPC kopen op V&A staan voldoende advertenties en er zijn zelfs bedrijven die ze met garantie verkopen. SSD erin (kan in de winkel, of door een handige Tweaker), 8GB RAM idem en je hebt een prima PC voor huiswerk.
Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 14:47:
[...]
Veel HP's………....mijn dochter heeft ooit een HP laptop gekocht en na 2 maanden had ze al problemen met de wifi en blauwe schermen. Dus er is weinig vertrouwen in HP. Ik heb zelf nu mijn 2de Aldi PC en ben heel tevreden. hoewel zij weer een laptop van Medion heeft gehad die binnen 2jaar stuk was.
Het is en blijft natuurlijk een gok vooral in die prijsklasse tot 600euro.
Dit soort argumenten vind ik nooit echt sterk. Ieder merk heeft z'n "maandagochtendmodellen"... De Medion van m'n broertje deed het ook opeens niet meer. Ik weet niet meer hoe snel, maar vrij snel al. Dat maakt Medion geen slecht merk. Het is zelfs een geweldig merk met een goede prijs/kwaliteit verhouding. M'n vader en beide zussen hebben ook Medion en die hebben nooit problemen gehad. Ik had zelfs een tijdje een E6421 en voor 600 euro was die super! Zelfs vandaag de dag is het lastig om een laptop met goed IPS-scherm en een goede processor te kopen.
[
Voor 36% gewijzigd door
hoi1234 op 20-10-2019 15:07
]