Ik zoek een?
Smartwatch
Wat is je budget?
300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Sensor waardes uitlezen en opslaan in een eigen database
Wat heb je zelf al gevonden?
Garmin Forerunner 645 Music, Amazfit GTR, Xiaomi Huami Amazfit Stratos 2
Welke vragen heb je hier nog over?
Uit welke kan ik eenvoudig gegevens halen die ik zelf in een eigen database kan opslaan, of hebben jullie toevallig een andere smartwatch die jullie adviseren?
Overige eisen
Ik zelf ben programmeur en heb een eigen home system ontwikkeld (alleen voor eigen gebruik). Nu ben ik dol op data en wil ik graag zoveel mogelijk sensors uitlezen en toevoegen aan dit systeem. Nu heb ik via het werk een budget van 300 euro om een smartwatch aan te schaffen. Hier wil ik graag gebruik van maken maar ik zoek wel een watch waar ik zelf de data kan uitlezen en kan koppelen aan mijn eigen systeem.
Hebben jullie toevallig een idee welke watch ik het beste kan aanschaffen?
Smartwatch
Wat is je budget?
300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Sensor waardes uitlezen en opslaan in een eigen database
Wat heb je zelf al gevonden?
Garmin Forerunner 645 Music, Amazfit GTR, Xiaomi Huami Amazfit Stratos 2
Welke vragen heb je hier nog over?
Uit welke kan ik eenvoudig gegevens halen die ik zelf in een eigen database kan opslaan, of hebben jullie toevallig een andere smartwatch die jullie adviseren?
Overige eisen
- Batterij duur 5 dagen of langer
- Mogelijkheid voor koppelen met sensor data
- Continue hardslag
- Daarnaast nog het liefst zoveel mogelijk andere sensors
- Beetje normaal uitziende horloge (geen fitbit, mag evt. ook zonder smartwatch zijn als die maar sensors heeft)
Ik zelf ben programmeur en heb een eigen home system ontwikkeld (alleen voor eigen gebruik). Nu ben ik dol op data en wil ik graag zoveel mogelijk sensors uitlezen en toevoegen aan dit systeem. Nu heb ik via het werk een budget van 300 euro om een smartwatch aan te schaffen. Hier wil ik graag gebruik van maken maar ik zoek wel een watch waar ik zelf de data kan uitlezen en kan koppelen aan mijn eigen systeem.
Hebben jullie toevallig een idee welke watch ik het beste kan aanschaffen?
[ Voor 2% gewijzigd door Josvds op 20-10-2019 12:13 . Reden: Extra toevoeging ]