Toon posts:

Wat is dit voor venster dat Vuze plotseling geeft?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik al sinds jaar en dag naar alle tevredenheid Vuze, voormalig Azureus. Ik ben er van op de hoogte dat Vuze niet meer geupdate wordt en dat er een vervangende client aanwezig is, maar het programma werkt nog steeds goed naar behoren en waarom zou ik iets vervangen als het goed werkt?

Maar sinds kort bij gebruik knalt Vuze me steeds deze pop-up voor m'n neus. Ik klik het weg, maar het komt ook steeds weer. In de instellingen kan ik hier niets in over vinden, maar het is wel reuze irritant dat het steeds weer voor je neus komt. 127.0.0.1 is een lokaal ip nummer, maar geen onderdeel van mijn netwerk interne ip adressen. Volgens mij wordt dit nummers gebruikt in de hosts file om spam sites tegen te gaan en bijgewerkt door SpyBot Search & Destroy (Immunisatie). Ublock Origin houdt deze pop-up in elk geval niet tegen.

Suggesties iemand?

Afbeeldingslocatie: http://www.everythingtech.nl/online/vuzeads.jpg

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:00
127.0.0.1 is wel lokaal netwerk. Sterker nog het is je pc. Ook wel bekend als home of localhome.

Het zal een plugin van Vuze betreffen verwacht ik heb je de gelinkte wiki geraadpleegd?

Hoe dan ook. Stap over op deluge of transmission is mijn advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pc gebruikt normaal gesproken niet 127.0.0.1 maar 192.168.178.10 (handmatig interne IP adres, gateway + dns ingesteld). Misschien dat ik eens naar die opvolger van Vuze moet kijken. Switchen van Bittorrent client ben ik eigenlijk niet zo'n voorstander van, want van Vuze weet ik gewoon alle settings, truckjes etc. Behalve dit akkefietje dan dat zich net recentelijk heeft gemanifesteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 04:59:
Mijn pc gebruikt normaal gesproken niet 127.0.0.1 maar 192.168.178.10
127.0.0.1 is altijd je eigen computer. Geen uitzonderingen.

Anyway er staat een uitleg en een wiki link in die pagina dus ik weet niet wat je nog meer wilt?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:24
Ik heb geen idee wat voor venster dit is maar zoals @Jackxl aangeeft zouden dit soort pop-ups een melding voor mij zijn om een andere torrent client op te zoeken. Ik zou naast pricewatch: Deluge of pricewatch: Transmission ook pricewatch: Tixati een kans geven (is mijn torrent client naar keuze geworden bij het vervangen van Vuze).

Als ik het zo bekijk trouwens zou dit venster de Vuze Web Client zijn. Zou de plug-ins van Vuze eens doornemen of de standaard configuratie en dan iets van web interface of wat ook. (Of wat de wiki pagina aangeeft).

[ Voor 18% gewijzigd door Starke op 20-10-2019 11:28 ]