Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil op het nieuwe systeem gaan gamen. Het liefst haal ik zoveel mogelijk fps uit de PC. Voorbeelden van games die ik ga spelen zijn: PUBG, The Witcher 3 en de nieuwste Assassin's Creed. Waarschijnlijk wil ik een 144 HZ 1080P scherm om op te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst in totaal €1300, dit mag ook €1400 worden mits dat nodig is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Kingston A400, 240 GB SSD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een sterke computer, een goed beeldscherm, goede muis, goed toetsenbord en goede headset.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe heb ik voor de PC zelf geen voorkeuren maar wil ik gewoon de meest degelijke componenten. Voor randapparatuur heb ik wel voorkeur, namelijk de Logitech G430 en een Corsair M65 muis omdat ik hier al heel lang mee gegamed heb en deze mij erg bevallen. Muis en headset zijn wel aan vervanging toe.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een zo goed mogelijk systeem!
Ga je overklokken?
In principe niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil waar het kan kosten terugbrengen als dat niet in slechtere prestaties resulteert. Ook wil ik het graag horen als het beter kan dan wat ik nu in gedachten heb. En ten slotte wil ik weten of het allemaal zonder moeite bij elkaar past en de software van het moederbord up to date is.
Ik wil op het nieuwe systeem gaan gamen. Het liefst haal ik zoveel mogelijk fps uit de PC. Voorbeelden van games die ik ga spelen zijn: PUBG, The Witcher 3 en de nieuwste Assassin's Creed. Waarschijnlijk wil ik een 144 HZ 1080P scherm om op te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst in totaal €1300, dit mag ook €1400 worden mits dat nodig is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Kingston A400, 240 GB SSD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een sterke computer, een goed beeldscherm, goede muis, goed toetsenbord en goede headset.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In principe heb ik voor de PC zelf geen voorkeuren maar wil ik gewoon de meest degelijke componenten. Voor randapparatuur heb ik wel voorkeur, namelijk de Logitech G430 en een Corsair M65 muis omdat ik hier al heel lang mee gegamed heb en deze mij erg bevallen. Muis en headset zijn wel aan vervanging toe.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een zo goed mogelijk systeem!
Ga je overklokken?
In principe niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil waar het kan kosten terugbrengen als dat niet in slechtere prestaties resulteert. Ook wil ik het graag horen als het beter kan dan wat ik nu in gedachten heb. En ten slotte wil ik weten of het allemaal zonder moeite bij elkaar past en de software van het moederbord up to date is.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M PRO-M2 MAX | € 64,99 | € 64,99 |
| 1 | Videokaarten | XFX Radeon RX 5700 XT THICC II 8GB GDDR6 | € 425,- | € 425,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 38,11 | € 38,11 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Monitoren | Iiyama G-Master GB2560HSU-B1 Zwart | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Toetsenborden | Corsair K68 RGB Mechanical Gaming Keyboard (US) | € 117,99 | € 117,99 |
| 1 | Muizen | Corsair Gaming M65 Pro RGB Zwart | € 39,99 | € 39,99 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Gaming headsets | Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset | € 56,40 | € 56,40 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 65,99 | € 65,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.325,46 | ||