Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toetsenbord5
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 25-01-2021
Mijn vraag
- Door onvakkundig reinigen van mijn toetsenbord doen diverse toetsen raar. Tijdens het schoonmaken stond de PC laptop nog aan en zijn diverse toetsen gelijktijdig ingedrukt. Nu geven een aantal toetsen verkeerde tekens en sommige toetsen doen niks. Voorbeeld t geeft een v, g geeft een b, e is backspace, 1 is 3. Alleen b en n werken correct. Veel andere toetsen doen niks. Op internet geen oplossingen gevonden. Is iemand bekend met dit probleem? Ik denk aan een volledige reset maar hoe?

Relevante software en hardware die ik gebruik
- Windows 8.1, Intel Core i7, 2.60 GHz
- 8GB RAM, 64bit

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Toetsen als numlock, configuratiescherm toetsenbord indeling instellen, toets combinatie cltr+shift en alt+shift

Werkt allemaal niet.

Beste antwoord (via Toetsenbord5 op 19-10-2019 22:56)

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:08

DataGhost

iPL dev

Hoe heb je het toetsenbord schoongemaakt dan? Als dat met een geleidende vloeistof is gebeurd, zoals water of erger nog, zeepwater, kan je waarschijnlijk gedag zeggen en op zoek gaan naar een nieuwe. En hoe komt het in je op om de spanning er niet af te halen dan?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:08

DataGhost

iPL dev

Hoe heb je het toetsenbord schoongemaakt dan? Als dat met een geleidende vloeistof is gebeurd, zoals water of erger nog, zeepwater, kan je waarschijnlijk gedag zeggen en op zoek gaan naar een nieuwe. En hoe komt het in je op om de spanning er niet af te halen dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Hoe en waarmee heb je het toetsenbord schoon gemaakt?

edit: en de rest wat hij ^^ zegt. :)

[ Voor 31% gewijzigd door _Dune_ op 19-10-2019 21:34 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ik ben bang dat je het toetsenbord moet vervangen, tijdelijk kun je een willekeurig USB toetsenbord aansluiten.

[ Voor 38% gewijzigd door Henk007 op 19-10-2019 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toetsenbord5
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 25-01-2021
@DataGhost
Ik dacht dat uit genoeg was, maar raakte de aan knop. Heel dom. Ik ga een extern toetsenbord aansluiten. En dan proberen om de driver opnieuw te installeren. Als dat niet lukt kan ik het inderdaad vergeten. Bedankt in elk geval.