Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hoe verwijder ik deze enkelwandige cvbuis aansluiting?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ebk71
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 23:03
Zie foto. Hoe verwijder ik de oude "plug" uit deze pe-xc (enkelwandige kunststofleiding) leiding? En hoe breng ik de nieuwe aan? Die ligt voor de buis op de foto. Heb ik speciaal gereedschap nodig?
https://tweakers.net/ext/f/ge1sognY9CYNXGXQa04VDD2e/full.jpg

ebk71 wijzigde deze reactie 19-10-2019 18:06 (3%)

Beste antwoord (via ebk71 op 19-10-2019 20:29)

• MeShell
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 23:07
Hard trekken... maar je hebt kans het inmiddels uitgehard einde stuk te trekken. Gewoon de leiding doorknippen net onder de slangthule. Nieuwe erin steken en klaar.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3Henk 'm!

• MeShell
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 23:07
Hard trekken... maar je hebt kans het inmiddels uitgehard einde stuk te trekken. Gewoon de leiding doorknippen net onder de slangthule. Nieuwe erin steken en klaar.

• kabeltjekabel
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 00:35
Volgens mij is dat niet geschikt voor hergebruik..?

• ebk71
MeShell schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 18:08:
Hard trekken... maar je hebt kans het inmiddels uitgehard einde stuk te trekken. Gewoon de leiding doorknippen net onder de slangthule. Nieuwe erinsteien en klaar.
Doorknippen met kniptang voor bedrading? En shoot, had liever de boel niet korter gemaakt.
Maar heb er echt al fors aan staan trekken.

• Jellabie
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 22:45

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Knippen met een alpex tang

En dan de buis terug rond maken

Helaas zal je wel een stukje van de buis moeten knippen.

De Nederbelg !

• Jim423
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 00:52
Dat uiteinde is helemaal uitgelubberd. Zoals kabeltje zegt kun je dat niet hergebruiken, die nieuwe zal nooit goed dichten daarin.

AMD Ryzen 1800X 16GB DDR4 HyperX ASUS ROG STRIX 1080Ti - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

• ebk71
Stukje afgesneden. Ik moest de nieuwe thule erin slaan (heb ik kunststof hamertje voor) dus die zit vast goed. Bedankt voor de reacties!

• Jellabie
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 22:45

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

ebk71 schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 20:29:
Stukje afgesneden. Ik moest de nieuwe thule erin slaan (heb ik kunststof hamertje voor) dus die zit vast goed. Bedankt voor de reacties!
Kleine tip, draai de nieuwe klemring niet full gorilla vast, vast is vast.

De Nederbelg !

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True