Enige tijd geleden heb ik een Asus ROG PG279Q gekocht. Om het volledige potentieel hier uit te halen wil ik mijn PC gaan upgraden om fatsoenlijk op 1440p te kunnen gamen. Ik hou er wel van om alles fatsoenlijk op high/ultra te kunnen draaien zodat ik kan genieten van de laatste technieken. Een vereiste is om dit op minimaal met 60fps te kunnen doen zodat het wel lekker vloeiend gaat allemaal. Voordat ik spullen ga bestellen hoor ik graag jullie mening over mijn huidige setup. Ik vraag me bijvoorbeeld af of mijn processor en ram geheugen nog voldoende zijn hiervoor. De gpu moet sowieso een upgrade, die trekt het nu al niet waardoor ik noodgedwongen nog steeds op 1080p game.
Huidige setup:
- Asus Z87-pro
- Intel i7 4770k niet overclocked, heb hier ook geen ambities voor dus een eventueel nieuwe processor mag gerust de niet K versie zijn
- Asus strix GTX970 DC2OC 4GD5
- Crucial Ballistix tactical 16gb
- Voeding ben ik niet zeker, het is een Curcial Corsair maar hoeveel watt weet ik zo niet. Maar upgraden is geen probleem in ieder geval.
De GPU wil ik graag Nvidia houden ivm de Gsync op mijn monitor.
Games welke ik speel zijn bijvoorbeeld Witcher 3, GTA 5, straks RDR2 en de nieuwe Elder Scrolls wanneer deze eindelijk aangekondigd word
Graag hoor ik jullie reacties en adviezen hierover!
Huidige setup:
- Asus Z87-pro
- Intel i7 4770k niet overclocked, heb hier ook geen ambities voor dus een eventueel nieuwe processor mag gerust de niet K versie zijn
- Asus strix GTX970 DC2OC 4GD5
- Crucial Ballistix tactical 16gb
- Voeding ben ik niet zeker, het is een Curcial Corsair maar hoeveel watt weet ik zo niet. Maar upgraden is geen probleem in ieder geval.
De GPU wil ik graag Nvidia houden ivm de Gsync op mijn monitor.
Games welke ik speel zijn bijvoorbeeld Witcher 3, GTA 5, straks RDR2 en de nieuwe Elder Scrolls wanneer deze eindelijk aangekondigd word
Graag hoor ik jullie reacties en adviezen hierover!