Beste tweakergenoten,
Ik heb een tweetal vragen over GTA V en mijn performance op mijn computer.
Mijn vraag
1. Hoe kan het dat mijn CPU bijna constant op 100% draait en mijn GPU op gemiddeld 3% of minder terwijl ik wel gewoon 80+ FPS heb?
2. En kan ik dit oplossen dat het draait zoals het hoort want ik neem aan dat dit niet echt normaal is??
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik lanceer GTA V via de RockstarGames Launcher.
Mijn pc specs zijn:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd GTA V opnieuw te installeren. Ik heb geprobeerd om mijn videokaart drivers opnieuw te installeren met Display Driver Uninstaller en daarna her installeren maar dit werkte allemaal niet. Heb alle msi moederbord drivers nog maar een keer geïnstalleerd. maar dit deed ook niks.
Zouden jullie me kunnen adviseren/helpen?
Mvgr. Bart
Ik heb een tweetal vragen over GTA V en mijn performance op mijn computer.
Mijn vraag
1. Hoe kan het dat mijn CPU bijna constant op 100% draait en mijn GPU op gemiddeld 3% of minder terwijl ik wel gewoon 80+ FPS heb?
2. En kan ik dit oplossen dat het draait zoals het hoort want ik neem aan dat dit niet echt normaal is??
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik lanceer GTA V via de RockstarGames Launcher.
Mijn pc specs zijn:
Moederbord: | MSI Z270 gaming plus |
Processor: | Intel Core i5-7600k boxed |
Ram: | 2x Crucial - DDR4-2133 - totaal van 16GB. |
Videokaart: | MSI geforce gtx 1060 6gb gaming X |
Behuizing: | NZXT S340 - Zwart / Rood |
HDD: | Western digital Blue - 2TB |
M.2: | Samsung 970 EVO Plus - 500GB (Hier draait windows) |
Voeding: | Corsair CX550M |
CPU koeler: | be quiet! Pure Rock Slim |
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd GTA V opnieuw te installeren. Ik heb geprobeerd om mijn videokaart drivers opnieuw te installeren met Display Driver Uninstaller en daarna her installeren maar dit werkte allemaal niet. Heb alle msi moederbord drivers nog maar een keer geïnstalleerd. maar dit deed ook niks.
Zouden jullie me kunnen adviseren/helpen?
Mvgr. Bart