Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecla
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-01-2023
hoi,

Ik lees net dat het beter is om, als je een screenprotector hebt op de Samsung uit de A10 familie, je ontgrendelen met een vingerafdruk uit te zetten totdat er een software update is. Dit in verband met een beveiligingslek. Iets met de siliconen van de screenprotector.

Wellicht is dit al bekend maar extra aandacht kan geen kwaad denk ik dan.

Fijn weekend allen.
Thecla

[ Voor 79% gewijzigd door Thecla op 19-10-2019 10:49 . Reden: vergeten te tikken wat ik wilde zeggen. ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-07 18:47
Is dit een vraag of opmerking.

Dit euvel geldt alleen bij een bepaald type screenprotector icm de ultrasoon scanner welke op de S10 zit en Note 10. Dus ik voorzie weinig problemen.

Tweakers heeft dit ook onder de aandacht gebracht en kon het niet reproduceren.

[ Voor 12% gewijzigd door Garret1410 op 19-10-2019 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecla
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-01-2023
Garret1410 schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 13:11:
Is dit een vraag of opmerking.

Dit euvel geldt alleen bij een bepaald type screenprotector icm de ultrasoon scanner welke op de S10 zit en Note 10. Dus ik voorzie weinig problemen.

Tweakers heeft dit ook onder de aandacht gebracht en kon het niet reproduceren.
Mijn beste,

ik houd niet constant in de gaten wat Tweakers als dan niet doet. Het doet er verder ook niet toe, was iets wat ik gelezen had (zoals gezegd) en meer ook niet.
Het was een kleine moeite om dit te delen en dat kan, imho, booit kwaad.

Thecla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Thecla schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 10:46:
hoi,

Ik lees net dat het beter is om, als je een screenprotector hebt op de Samsung uit de A10 familie, je ontgrendelen met een vingerafdruk uit te zetten totdat er een software update is. Dit in verband met een beveiligingslek. Iets met de siliconen van de screenprotector.

Fijn weekend allen.
Thecla
nieuws: Ultrasone scanner Galaxy S10 accepteert elke vinger met bepaalde scre...

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smobbo
  • Laatst online: 09-09 18:55
Als het foutieve informatie is dan kan het dus wel ‘kwaad’.
Wat je bedoelt is alleen van toepassing op de ultrasone sensor in enkele Samsung toestellen en dan ook nog enkel als je eerst de screenprotector (eigenlijk meer een case) erop doet en daarna je vingerafdruk registreert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:21

OmeJoyo

This is me

Smobbo schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 16:48:
Als het foutieve informatie is dan kan het dus wel ‘kwaad’.
Wat je bedoelt is alleen van toepassing op de ultrasone sensor in enkele Samsung toestellen en dan ook nog enkel als je eerst de screenprotector (eigenlijk meer een case) erop doet en daarna je vingerafdruk registreert.
Dit dus. Dit is ook de reden waarom nep nieuws een probleem is, want mensen gaan geloven in iets wat niet waar is.

Het is dus sowieso ook niet voor de A10.

Ik wil de TS toch echt vragen hier nog eens goed over na te denken of het geen kwaad kan, want mijn mening is toch echt van wel.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smobbo
  • Laatst online: 09-09 18:55
@OmeJoyo wat mij verbaasd dat wel de moeite genomen wordt om hier een topic over te openen, maar niet de moeite om hier op z’n minst 1x over te googelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Thecla schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 16:40:
[...]

Mijn beste,

ik houd niet constant in de gaten wat Tweakers als dan niet doet. Het doet er verder ook niet toe, was iets wat ik gelezen had (zoals gezegd) en meer ook niet.

Thecla
Beetje raar, dat je wel aan de backend ( forum ) dit wil mededelen, maar niet de moeite neemt om te controleren of het zo is, en hoever het probleem reikt.
Dat moet je eens vertellen aan de mannen in witte busjes, die worden belaagd, omdat het 'even op FB' werd gedeeld, onder het motto 'het kan geen kwaad'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:58

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Thecla schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 10:46:
hoi,

Fijn weekend allen.
Thecla
Ik lees net een hoop onzin. Maar jij ook een fijn weekend :).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Fijn dat je je medetweaker wil helpen door iets onder de aandacht te brengen, maar GoT is een discussieforum en geen prikbord :) Ik doe hier dus een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.