.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2024 21:33 ]
[ Voor 31% gewijzigd door Yero op 19-10-2019 08:46 ]
Gamertag: FinrazielNL
It's funny. But not ha-ha funny.
Ja, goed punt. EV is inmiddels een beetje spreektaal voor auto's geworden, maar het gaat inderdaad over alle elektrische voertuigen. Ik heb het aangepast.Koozza schreef op zaterdag 19 oktober 2019 @ 11:09:
@YeroNu heb ik er niet veel verstand van maar een motor is toch ook een EV? Het staat letterlijk voor Electric Vehicle. Om er een logischer verhaal van te maken kun ne dat denk ik beter aanpassen naar elektrische auto(s).
Ergens in Drenthe - 20 x AEG 325= 6500Wp - SMA Sunny Tripower 6.0 - ZZW-23° - 2 strings 12-8 panelen
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik begrijp dat dit ook voor auto's geldt, maar het artikel gaat over motoren (....motorfietsen). De auto komt dus wat uit de lucht vallen.Het is een andere manier van rijden, die als extra voordeel heeft dat tijdens het afremmen energie wordt teruggewonnen - de elektromotor wordt een dynamo - en een auto dus zuiniger rijdt.
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
teacup schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 15:13:
Ook in het gedeelte Aandrijving, ontwerp en aandachtspunten:
[...]
I
P.S. Ik weet geen bal van motoren (voor mij zijn motoren bijvoorbeeld gewoon motoren, sorry) en vond het artikel vanuit die invalshoek leuk en lezenswaardig.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq