Rooster koppelen met agenda.

Pagina: 1
Acties:
  • 688 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-06 06:55
Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen.
Ik zou willen weten of het mogelijk is om mijn werkrooster automatisch te laten synchroniseren met Google agenda bijvoorbeeld.
De link naar het rooster is https://dmz-wbc-web02.connexxion.nl/WebComm/roster.aspx
Is het mogelijk om dat uit te lezen op één of andere manier ?
Bestaan er programma's voor ?
Bedankt

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06:07
Jouw rooster zit uiteraard achter een login pagina dus kunnen wij niets zien. Je rooster is waarschijnlijk heel specifiek opgezet dus er bestaan geen programma's die dit even kunnen zonder specifieke instructies. Het wordt handmatig programmeerwerk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:40

Reinier

\o/

Vraag aan je baas, de applicatiebeheerder of de leverancier of ze de roosters als .ics kunnen exporteren. Zoals bijvoorbeeld Intus dat ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dit is niets anders dan een Kan iemand even...? en/of scriptrequest en zoals je in de links zult lezen is dat dus niet helemaal de bedoeling hier ;) Verder mis ik elk spoor van eigen inzet (zie onze Quickstart) en daarmee ben ik dus, helaas, genoodzaakt dit topic te sluiten.

Edit: overigens vertel ik je dat niet voor 't eerst...

[ Voor 36% gewijzigd door RobIII op 19-10-2019 13:56 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.