Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen. verder heel sporadisch een keer bezig met Autocad voor werk, dit gebeurd in VM
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1200 euro, als sommige onderdelen volgens jullie overkill zijn dan kan het altijd omlaag natuurlijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op dit moment alleen een 1080p beeldscherm en een windows key. Wel van plan om er een 1440p 144hz monitor bij aan te schaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
evt. nog een hdd maar dit kan ik later nog erbij kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te veel lawaai, 1440p vloeiend gamen, eventueel gaandeweg upgraden
Ga je overklokken?
Heb ik geen ervaring mee, nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de afgelopen tijd veel op het forum gelezen en heb de volgende onderdelen samengesteld. Ik zie in ieder topic wel op en aanmerkingen en hoor graag van jullie experts wat jullie anders zouden doen of wat juist wel een goede keuze is.
Voornamelijk gamen. verder heel sporadisch een keer bezig met Autocad voor werk, dit gebeurd in VM
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1200 euro, als sommige onderdelen volgens jullie overkill zijn dan kan het altijd omlaag natuurlijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Op dit moment alleen een 1080p beeldscherm en een windows key. Wel van plan om er een 1440p 144hz monitor bij aan te schaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
evt. nog een hdd maar dit kan ik later nog erbij kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te veel lawaai, 1440p vloeiend gamen, eventueel gaandeweg upgraden
Ga je overklokken?
Heb ik geen ervaring mee, nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb de afgelopen tijd veel op het forum gelezen en heb de volgende onderdelen samengesteld. Ik zie in ieder topic wel op en aanmerkingen en hoor graag van jullie experts wat jullie anders zouden doen of wat juist wel een goede keuze is.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Moederborden | Asus PRIME X470-PRO | € 135,90 | € 135,90 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Devil RX 5700 XT | € 493,87 | € 493,87 |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse P400A Zwart | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 144,90 | € 144,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 92,- | € 92,- |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 122,90 | € 122,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.252,57 | ||