Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbiestone
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-04-2024
Hallo

Ik weet dat het simpel moet zijn maar kom er niet uit.
Kan mij iemand vertellen IN STAPPEN hoe ik met het aanklikken van een filmbestand op mijn schijf deze automatisch met de VCL player kan laten afspelen.
Heeft het altijd goed gedaan, maar na een windows 10 update is er iets veranderd en krijg hem niet meer ingesteld.

Rob

robbiestone.nl

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakict
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-06 10:06
https://support.microsoft...0-change-default-programs

Of

YouTube: Windows 10: bestand openen met ander programma

Welgeteld 10 seconden met Google..Succes!

[ Voor 45% gewijzigd door tweakict op 18-10-2019 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@robbiestone

Stap 1: Vertel eens wat er dan wél gebeurd?
Stap 2: Stel jezelf de vragen die wij wellicht zouden willen stellen.
Stap 3: Probeer deze te beantwoorden in je post.

Grote kans dat je daarmee zelf al de oplossing vindt, óf een goede vraag kunt stellen. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Room42 op 18-10-2019 16:38 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je hebt de vraag naar de eigen gedachten / probeersels weggeknipt. Dat was hier wel heel erg nodig.
zoeken bij google naar 'windows default app vlc', zoeken bij google naar 'hoe film openen met juiste programma', etc etc. geeft heel duidelijk antwoord en dergelijke zoekopdrachten zijn natuurlijk een 'must'.

Ik denk dat dit topic daarom wel dicht kan. Mocht je iets anders bedoelen, open gerust een nieuw topic maar geef dan wel aan hoe en wat is geprobeerd a la Het algemeen beleid #topicplaatsen zodat we effectiever kunnen meedenken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.