Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarianneE
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 26-12-2022
Mijn vraag
Bij het overzetten van de 2 jaar oude Samsung A3(2016) naar de Samsung S10 zijn de foto's c.q. afbeeldingen van de contacten niet meegekomen. Hoe kan ik die alsnog terughalen??

Relevante software en hardware die ik gebruik
Android
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Internet afgestruind
...

Beste antwoord (via MarianneE op 20-10-2019 19:16)

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:14
Hoe heb je ze over gezet? Stonden ze op de SIM (dat zal wel niet met foto), op het toestel of had je ze in Google Contacts?

Als je het oude toestel nog hebt: contacten kopieren naar Google Contacts terwijl je internet hebt. Daarna Contacts openen op je nieuwe toestel en ze zouden er moeten staan.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:14
Hoe heb je ze over gezet? Stonden ze op de SIM (dat zal wel niet met foto), op het toestel of had je ze in Google Contacts?

Als je het oude toestel nog hebt: contacten kopieren naar Google Contacts terwijl je internet hebt. Daarna Contacts openen op je nieuwe toestel en ze zouden er moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarianneE
Inmiddels is mijn probleem opgelost. Ik vermoed dat de foto's oorspronkelijk uit Outlook kwamen, jaren geleden. Heb maar nieuwe gemaakt. Bovenstaande durf ik niet meer te doen omdat ik google contacts al bewerkt en in orde gemaakt had. Wel hartelijk dank voor je reactie! Marianne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarianneE
Opgelost dus